معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

رتبه 13 اصفهان در جذب سواد آموز

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان رتبه کشوری جذب سواد آموز این خطه در سال گذشته را 13 و شمار بی سوادان را سه درصد جمعیت عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهمن امید قائمی در جلسه بهبود کیفیت سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان افزود: جذب سوادآموزان در سال گذشته در اصفهان نسبت به سال قبل آن 10 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما در جذب سواد آموزان سنین 10 تا 49 سال است بر این اساس می توان ارزیابی کرد که از جمعیت استان اصفهان 3 درصد بی سواد هستند.

امید قائمی با بیان اینکه استان اصفهان جزو 5 استان برتر با سواد کشوراست گفت: اصفهان در سال گذشته درجذب افراد بی سواد و آموزش آنها در رتبه 13 کشوری قرار گرفت که سعی معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سال جدید تحصیلی تلاش مضاعف برای جذب افراد بیشتراست.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش، از کارکنانی که به عنوان آموزشیار، علاقه مند به فعالیت در سواد آموزی هستند خواست با مراجعه به کارشناسی سواد آموزی در اداره های نواحی و مناطق به 2 طریق حق التدریس یا امضای قرارداد با این مجموعه همکاری کنند.

وی همچنین به تخصیص مبلغ ویژه ای به عنوان هدیه برای دانش آموزانی که اولیای بی سواد خود را آموزش دهند اشاره کرد و از همه کارشناسان، مدیران و فرهنگیان خواست تا برای ریشه کنی کامل بی سوادی از جامعه تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.