پیش روی حاشیه نشیی در کرمان متوقف شد

فرماندار کرمان گفت: بیش از هزار هکتار از اراضی حومه شهر کرمان رفع تصرف و یا از تغییرکاربری آنها جلوگیری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدعلی توحیدی افزود: در شهر کرمان 31 نقطه از اراضی در معرض آسیب با مساحت یک هزار و 539 هکتار شناسایی شد و برای هر یک از این اراضی برنامه تهیه شد که از این میزان، حدود یک هزار و 50 هکتار ساماندهی شده و مابقی نیز در دست انجام است.
وی با تاکید بر اینکه اجازه تبدیل مزارع به روستا را نداده ایم، تاکید کرد: در این زمینه می توان گفت که روستا سازی نداشته ایم.
وی اظهار کرد: در جاهایی که بدون مجوز خدماتی ارائه شده بود، متوقف شده است و به عنوان مثال در منطقه ای که خدمات رسانی بر اساس روند قانونی انجام نشده بود شبکه های خدمات رسان جمع آوری شد.
فرماندار کرمان گفت: همزمان با اقدامات مقابله ای و برخوردی با پدیده حاشیه نشینی و زمین خواری، همزمان کار ساماندهی نیز در دستور کار قرار گرفته است و در جایی که امکان الحاق به طرح هادی وجود داشت طرح تفضیلی تهیه شد و در آن جزئیات مورد نظر تعیین شد.
توحیدی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب در استان و شهرستان کرمان مقابله با حاشیه نشینی و برخورد با متصرفان اراضی دولتی بود که این اقدام قانونی با همکاری و همراهی همه دستگاه ها محقق شد.
وی بیان کرد: اقدام انقلابی جهادی در مبارزه با زمین خواری و حاشیه نشینی در کرمان شکل گرفته و تداوم می یابد.

انتهای پیام/ی

پیش روی حاشیه نشیی در کرمان متوقف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار