وقوع حوادث مرگبار در ساری

۲ کشته و ۴ زخمی در حوادث رانندگی شهرستان ساری

واژگونی خودروی پراید در محور ساری کیاسر و برخورد یک دستگاه وانت پیکان با تاکسی شهری در محور خزرآباد ساری ۲ کشته و ۴ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عبور روستای مازاروستاق بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی کیاسر به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید به رانندگی فردی به نام محمد - ذ. با ۴ سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

این گزارش حاکی است، بر اثر این حادثه راننده ۳۰ ساله این خودرو در دم جان باخت و سایر سرنشینان آن مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین درپی کسب خبر دیگری از مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه تاکسی شهری در محور خزرآباد ساری، ماموران پاسگاه انتظامی فرح آباد برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند.

در این حادثه تصادف سرنشین خودروی وانت پیکان به نام معظمه - ح. ۲۵ ساله که ۶ ماهه باردار بوده است، به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

در ادامه این گزارش آمده است، نامبرده به علت شدت صدمات و جراحت‌ های وارده در بیمارستان جان باخت وجسد وی به سردخانه منتقل شد.

علت این دو حادثه توسط کارشناسان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

 انتهای پیام/ م


۶ کشته و زخمی در دو حادثه رانندگی ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار