مشکلات اجرای برخی پروژه های ملی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: امسال پروژه های مهم در پروژه های ملی در نظر گرفته شده اما بخشی از آنها به دلایل مشکلاتی اجرای آنها به تصویب نرسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام محمد قاسمی زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با یادآوری آنکه بخشی از اراضی ما در حوزه های شهری در گذشته در طرح های عمومی قرار می گرفتند، افزود: زمین 100 مدرسه در شهر کرمان وقف می باشد که بخشی از آنها 10 سال است که اجارات خود را پرداخت نکرده اند.
وی بازسازی و احیای باغ فتح آباد را یک نماد مدیریتی در استان کرمان برشمرد و اظهار کرد: پروژه آبگرم غدیر(سیرچ) 10 سال پیش باید اجرا می شد، اما با تغییر مدیریت استان متوقف شد و برخی بر این باور بودند که منفعت اقتصادی ندارد، که باید برای اجرای این پروژه تدبیری اندیشیده شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به 230 هکتار اراضی فرمین تن از توابع شهرستان کرمان اشاره کرد و گفت: 230 هکتار اراضی فرمین تن در ابتدای شهر ماهان دارای آب فراوان است و همچنین نیمی از آب سه کنج نیز موقوفه است، بنابراین 230 هکتار شرایط بسیار مناسبی دارند که می توان 100 هکتار آن را به کشاورزی تبدیل کرد.
حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به میراث های فرهنگی موقوفی، گفت: بازار بارانداز یک موقوفه است و هیچگونه منفعتی برای موقوفه نداشته است که می توان آن را به مجموعه گردشگری تجاری تبدیل کرد.
وی ادامه داد: حمام زهیرالدوله و کاروانسرای آن و همچنین کاروانسرای خراسانی روبروی آن که نیمه کاره است، موقوفه است که باید با هماهنگی میراث فرهنگی باید بازسازی شود.

انتهای پیام/ی

مشکلات اجرای برخی پروژه های ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار