تسلیت پوتین به رئیس‌جمهور مصر

کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد پوتین حادثه خونین برخورد دو قطار در مصر را به رئیس جمهور این کشور و بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، روز شنبه، کرملین اعلام کرد رئیس جمهور روسیه وقوع حادثه خونین در راه آهن این کشور را به همتای مصری خود تسلیت گفته است.

کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد ولادیمیر پوتین – رئیس جمهور روسیه – حادثه خونین برخورد قطارها در مصر را به عبدالفتاح سیسی – رئیس جمهور مصر – تسلیت گفته است.

در بیانیه کرملین آمده است ولادیمیر پوتین به خانواده و آشنایان قربانیان این حادثه تسلیت گفته و اظهار امیدواری کرده است مجروحان در این حادثه به سرعت بهبود یابند.

وزارت بهداشت مصر جمعه شب در بیانیه ای از افزایش تعداد کشته شده های حادثه برخورد دو قطار مسافری در شهر ساحلی اسکندریه به 40 تن خبر داد.

وزارت بهداشت مصر در آخرین بیانیه خود درباره حادثه برخورد دو قطار مسافربری روز جمعه در شهر اسکندریه در شمال این کشور اعلام کرد بر اثر این سانحه تاکنون 40 نفر کشته و 133 تن دیگر زخمی شدند.

این حادثه ساعت 2 و 15 دقیقه به وقت محلی روز جمعه نزدیک ایستگاه منطقه خورشید اسکندریه رخ داد. در این حادثه دو قطار مسافربری که یکی از قاهره به سمت اسکندریه و دیگر از شهر پورت سعید به طرف اسکندریه در حرکت بودند نزدیک ایستگاه خورشید اسکندریه با هم برخورد کردند.

در همین حال هشام عرفات -- وزیر حمل و نقل مصر -- در گفتگوی تلویزیونی علت وقوع این حادث تلخ را خطای انسانی اعلام و تاکید کرد وزارت حمل و نقل همه تلاش خود را برای بکار گیری فن آوری نوین و پیشرفته در بخش راه آهن به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

رئیس‌جمهور روسیه به همتای مصری خود تسلیت گفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار