فرمانده انتظامی عسلویه:

محموله بزرگ گردو و شکر قاچاق در عسلویه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه تریلر حامل شش تن شکر و ۵۸۰ کیلوگرم گردو قاچاق به صورت جاساز در این شهرستان خبر داد.

محموله بزرگ گردو و شکر قاچاق در عسلویه کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سهام صالحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از کسب اخبار مبنی بر بارگیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه کشنده تریلر در شهر نخل تقی و انتقال این محموله به استان های همجوار اقدامات خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با تحت نظر قرار دادن محورهای خروجی شهر عسلویه توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ صالحی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از کشنده تریلر تعداد ۱۱۰ کیسه ۵۰ کیلویی شکر و ۲۹ کیسه ۳۵ کیلویی گردو خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی که به طرز ماهرانه‌ای در کفی تریلر جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده پانصد میلیون ریال است، بیان داشت: در همین رابطه یک نفر دستگیر که به همراه خودرو و کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شده است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.