رئیس پلیس شهرستان دشتی:

سارق احشام در دشتی شناسایی و دستگیر شد

رئیس پلیس دشتی گفت: سارقی که احشام دامدار شهرستان دشتی را به سرقت می‌برد در یک عملیات هماهنگ توسط پلیس شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خورموج با تاکید بر ارتقاء امنیت در شهرستان دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی از یک امنیت مطلوب و پایداری برخوردار است که در این راستا مشارکت مردم ستودنی است.

وی از دستگیری سارق احشام در دشتی خبرداد و خاطرنشان کرد: در پی مراجعه مرد دامدار به کلانتری مرکزی شهر خورموج و شکایت وی مبنی بر سرقت 30 رأس گوسفند خود، شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستانی دشتی ارزش احشام به سرقت رفته را 150 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: 30 رأس گوسفندی که از یک گله به سرقت رفته بود به ارزش 150 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ صیادی با تاکید بر تشکیل تیم عملیاتی برای دستگیری سارقان بیان کرد: مرد شاکی در اظهارات خود گفته است، صبح زود وقتی برای شمارش و بردن گوسفندهای خود برای چرا به آغول محل نگهداری آنها مراجعه کردم ، متوجه شدم 30 رأس از آنها به سرقت رفته است.

رئیس پلیس شهرستان دشتی افزود: یک تیم متشکل از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام و با اقدامات فنی، بررسی میدانی و با توجه به مدارک و شواهد به فرزند مالباخته مشکوک شده و برای بررسی بیشتر وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با بیان اینکه، متهم در بازجویی اولیه سرقت مذکور اعتراف کرد، افزود: احشام مسروقه از وی کشف و تحویل مالباخته شد و متهم با معرفی به مرجع قضایی وصدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.