افزایش ۲۰ در صدی IVF درمرکز درمان ناباروری استان مرکزی

مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از افزایش ۲۰ در صدی IVF دراین مرکز خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ علی‌اصغر غفاری‌زاده مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: تعداد بیماران نابارور که در سیکل IVF قرار می‌گیرند در سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته حداقل ۲۰ درصدی افزایش دارد و به همین دلیل در تعداد پزشکان نیز افزایش داشته‌ایم.

غفاری‌زاده از انجام ماهانه ۳۰ مورد IVF در این مرکز خبرداد و گفت: خوشبختانه نتایج آن خوب و قابل قبول بوده است.

وی به فعالیت آزمایشگاه جنین شناسی و آندرولوژی در این مرکز افزود: میزان عملکرد آن‌ها بستگی به میزان مراجعین به مرکز و تعداد افرادی دارد که در سیکل IVF قرار می‌گیرند.

مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته میزان خدمات دهی به بیماران نابارور افزایش چشمگیری داشته است و در ایجاد بخش غدد بیماران نابارور رایزنی‌هایی صورت گرفته و به بیمارانی که به مرکز مراجعه می‌کنند، مشاوره‌های تغذیه‌ای درمان ناباروری هم ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم مراجعین و امکان پذیر نبودن خدمات رسانی تنها در نوبت صبح، فعالیت بخش خدمات رسانی را حدود دو روز از هفته تا ساعت حدود ۶ بعدازظهر ادامه داده‌ایم که بیشتر مربوط به کنترل بارداری است.

انتهای پیام / ج

فعالیت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
بله افزایش قیمتتون هم نسبت به سال گذشته دو برابر شده . این هم بگید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
هر وقت بیمه ها میگن ما تقبل می کنیم هزینه ها رو . اینها هم هزینه هاشون رو افزایش می دن که حتما هزینه رو از بیمار میگیرن و دو سه برابرش رو هم از بیمه بگیرن .
دکترای اورولوژی هم که جز مکمل دادن کار دیگه ای بلد نیستن . من دو بار این مرکز آی وی اف را از صفر تا صد انجام دادم . هشتاد میلیون هزینه کردم . آخرش که نتیجه نگرفتم دکتر گفت اشکال نداره یه بار دیگه از اول آی وی اف کن !!! به همین راحتی با روح و روان و جون مردم بازی می کنن . جالب اینجاست که یه دکتری توی تهران گفت شما اصلا نباید با این شرایطی که دارید آی وی اف می کردید !!! این همه داروی سرطان زا مصرف کردیم فردا سرطان هم میگیریم قوز بالاقوز