معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران:

صدور گواهینامه دریانوردی در مازندران

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران از صدور ۹۹۷ فقره گواهینامه دریانوردی ۴ ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سعید کیاکجوری گفت: گواهینامه‌های دریانوردی صادر شده شامل گواهینامه شایستگی، مهارت، شناسنامه دریانوردی، جانبی و سلامت پزشکی بوده است.

وی همچنین از صدور ۳۷ مجوز برگزاری دوره جهت مراکز آموزش دریانوردی فعال در استان خبر داد و افزود: ۵، ۶ مورد بازدید ادواری و حین دوره نیز در این مدت از مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان انجام شده است.

کیاکجوری برگزاری دو دوره آزمون دریانوردی، اجرای تفاهم نامه همکاری با اداره کل پست استان مازندران به منظور تسریع در امور مرتبط با دریانوردان در نقاط مختلف استان‌های مازندران و گلستان، دریافت و ارسال ۱۱۸۱ پرونده و گواهینامه دریانوردی از طریق مراکز پستی، تجمیع، بروزرسانی و مرتب سازی ۹۰۰۰ پرونده دریانوردان و بایگانی الکترونیکی ۸۶۸ پرونده متقاضیان اسناد دریانوردی در ادامه روند تبدیل بایگانی فیزیکی به الکترونیکی را از مهمترین اقدامات قسمت آزمون و اسناد دریانوردان اداره کل در سال جاری برشمرد.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران افزایش تعداد پزشکان معتمد و ممتحنین آزمون‌های دریانوردی در سطح استان، استاندارد سازی فضای آزمون و مشارکت در بازنگری ۸۸ عنوان از دستورالعمل‌های اجرایی اداره کل امور دریانوردان را از دیگر اقدامات شاخص اداره کل در این بخش عنوان کرد.

اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران تاکنون تفویض اختیار صدور مجوز و نظارت بر اجرای دوره‌های آموزشی، آزمون و صدور اسناد دریانوردان را برای ۴۳ سند در زمینه‌های عرشه و موتور، جانبی، صیادی و خدماتی از اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین المللی اخذ نموده است.


انتهای پیام/ع


صدور ۹۹۷ گواهینامه دریانوردی توسط اداره کل بنادر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.