کرمان؛

دیدار مس رفسنجان مقابل آلومینیم اراک

در چهار چوب رقابت های هفته ی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این دیدار ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار می شود.

 رفسنجانی ها که در هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و در بابل تیم مدعی صعود خونه به خونه را با درخشش محمدحسین کریم زاده متوقف کردند باید پای به دیدار آلومینیومی بگذارند که طی هفته گذشته در حالی که همه این انتظار را از این تیم داشتند تا مقابل صبای نگون بخت پیروز شود، تن به تساوی بدون گل داد.

هر دو تیم تشنه پیروزی اند و می‌خواهند به اولین سه امتیاز خود در لیگ یک نائل آیند.

مسی ها که از امتیاز میزبانی بهره می برند به دنبال پیروزی در مقابل دیدگان هواداران شان می باشند البته اگر سامره می خواهد بیشتر از قبل در شهرش محبوب شود باید در بازی های خانگی فرصت را بر حریفان تنگ کند.

مس رفسنجان با ترکیب احتمالی سعید ابراهیم پور، حامد محمودی،  محسن ورزکار،  عباس کاظمیان، سید کاظم حیات منش، علی مرزبان، امیر خدامرادی، امیرحسین موسی زاده، سجاد حیدری، محمدحسین کریم زاده و حمید غلامی در این دیدار حاضر می شود.

در سوابق دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان 4 بازی ثبت شده است که سهم هر کدام از تیم ها دو پیروزی بوده است. آلومینیوم فصل قبل در خانه 2-0 از مس رفسنجان شکست خورد اما انتقام این شکست را در خانه حریف بانتیجه 1-0 گرفت.

این دیدار اولین تقابل علی حنطه و علی سامره در عرصه مربیگری نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب

مس رفسنجان مقابل آلومینیم اراک به میدان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار