زیدان: اخراج رونالدو سختگیرانه بود

سرمربی تیم رئال مادرید، اخراج ستاره پرنغالی تیمش مقابل بارسلونا در دیدار سوپر جام اسپانیا را سختگیرانه دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بامداد دوشنبه رئال مادرید در بازی رفت سوپرجام اسپانیا در نوکمپ برابر بارسا 3-1 به پیروزی دست یافت،یکی از گل های این تیم را رونالدو در دقیقه 80 با شوتی استثنایی به ثمر رساند اما دو دقیقه بعد داور او را به دلیل تمارض اخراج کرد.
زیدان در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اخراج ستاره پرتغالی تیمش را درست ندانست و تصمیم داور را سختگیرانه توصیف کرد.


سرمربی فرانسوی رئال گفت:"مثل همیشه قصد ندارم درباره کار داور صحبت کنم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و چیزی که مرا رنجاند اخراج رونالدو است.
 شاید آن صحنه پنالتی نبود ولی نشان دادن کارت زرد دوم به دلیل تمارض، کمی سختگیرانه بود. به هر حال ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم،گرچه تلاش خواهیم کرد او را برای بازی چهارشنبه در اختیار داشته باشیم."


زیدان افزود: با 10 نفر جنگیدیم و تا آخر به پیروزی خود ایمان داشتیم.ما از نتیجه خوشحالیم اما کار تمام نشده و باید روز چهارشنبه در بازی برگشت به میدان برویم،از فردا کار را برای بازی روز چهارشنبه شروع خواهیم کرد."

سرمربی فرانسوی رئال در پایان ضمن تمجید از آسنسیو گفت:« آسنسیو مرا غافلگیر نکرد.در رئال تیم اول و دوم نداریم. همه شانس بازی کردن دارند و همه با هم کار می کنند و ما از بین آنها نفرات تیم را انتخاب می کنیم."
انتهای پیام/

واکنش زیدان به اخراج رونالدو در سوپر جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار