مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شاهین‌شهر خبر داد:

انجام 70 هزار سفر در روز با ناوگان اتوبوسرانی شاهین‌شهر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شاهین‌شهر و حومه گفت: مردم شاهین‌شهر روزانه 70 هزار سفر درون و برون‌شهری را با ناوگان اتوبوسرانی این شهر انجام می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا رضایی  اظهار داشت: مردم شاهین‌شهر روزانه 70 هزار سفر درون و برون‌شهری را با ناوگان اتوبوسرانی این شهر انجام می‌دهند.

وی افزود: این تعداد مسافر با استفاده از 127 اتوبوس مستقر در ناوگان سازمان اتوبوسرانی، در 15 خط درون و برون شهری روزانه جابجا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شاهین‌شهر و حومه بازسازی 18 دستگاه اتوبوس فرسوده را در افزایش شمار جابجایی مسافران مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: این سازمان به منظور دسترسی آسان شهروندان طرح‌های سرشماری اینترنتی از وضعیت اتوبوس‌های در حال تردد، اتوبوس شهروندی، اتوبوس گردشگری، شبکه تصویری هوشمند، سامانه اطلاع‌رسانی شاهین پیشرس، سامانه اطلاع‌رسانی شاهین آپ، استقرار بازرسان سیار کارت بلیت و اجازه فعالیت به تعدادی از مینی‌بوس‌های تحت نظارت را در چند سال اخیر اجرا کرده است.

وی به رضایت شهروندان شاهین‌شهری از احداث ایستگاه اتوبوس هوشمند شهید خرازی اشاره کرد که این ایستگاه به سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی، دستگاه عابربانک، سامانه‌های تصویری و صوتی و استقرار دائمی بازرسان مجهز است.

رضایی ادامه داد: احداث ساختمان اداری سازمان، تدوین و اجرای برنامه 5 ساله دوم سازمان و کسب مقام نخست سازمان در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل شهری کشور از اقدامات دیگر این سازمان در 4 سال اخیر بوده است.

وی در پایان از مساعدت‌ها و پشتیبانی‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قدردانی و تصریح کرد: این سازمان با به روز کردن و ارتقای سطح کیفی و کمی سامانه‌های حمل و نقل خود، نقش عمده‌ای در کاهش آلودگی هوا و بار ترافیکی و روان‌سازی حمل و نقل عمومی شهر ایفا می‌کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.