باند ۴ نفره اخلال در نظم در استان کرمانشاه متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند چهار نفره تیراندازی و اخلال در نظم عمومی در استان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار "منوچهر امان اللهی" از دستگیری باند چهار نفره تیراندازی و اخلال در نظم عمومی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: رسیدگی به پرونده متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت با انگیزه قدرت نمایی هستند، کماکان دارد و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره تیراندازی منجر به جرح و تخریب اموال عمومی و خصوصی و نیز ایجاد رعب و وحشت درشهر کرمانشاه طی ۶ ماه گذشته، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت جدی در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی این اداره با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک باند چهار نفره اخلال در نظم را که از ماه ها قبل در استان های تهران و البرز مخفی شده بودند، شناسایی کنند و هنگامی که برای انجام یک فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت به کرمانشاه بازگشته بودند، در یکی محلات حاشیه ای شهر تحت تعقیب قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از ساعت ها مراقبت، چندین مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت، اما متهمان پیش از حضور پلیس با یک دستگاه پژو پارس متواری شده بودند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: اعضای این باند در محور کرمانشاه- کنگاور رویت و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند، همچنین از متهمان چندین قبضه سلاح سرد و افشانه دفاع شخصی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به پنج فقره تیراندازی منجر به جرح و خسارت در شهر کرمانشاه اعتراف کرده اند، گفت: یک قبضه اسلحه غیر مجازبه همراه ۳۰ عدد فشنگ در این زمینه از متهمان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت با انگیزه اخلال در نظم و قدرت نمایی هستند، کماکان دارد و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

سردار امان اللهی متذکر شد: تیم تخصصی رسیدگی به تیراندازی های شهر کرمانشاه که از سال گذشته آغاز به کار کرده است، هرگونه تیراندازی و اخلال در نظم عمومی را به صورت نامحسوس رصد می کند و تا حصول نتیجه و دستگیری عاملان تیراندازی، رسیدگی به پرونده را ادامه می دهد.

دستگیری ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر در سنقر

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۱خرده فروش مواد مخدر و پنج سارق خبر داد.

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" در تشریح این خبر گفت: داشتن جامعه ای امن نیازمند تلاش و کوشش شبانه روزی است که در این میان پلیس در چارچوب قانون و با همکاری همه دستگاه ها و مردم تلاش می کند تا امنیت مطلوب و پایداری برقرار شود.

وی با اشاره اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط یگان های اجرایی شهرستان، افزود: در طول اجرای این طرح پنج سارق دستگیر و سه فقره سرقت نیز کشف شد، همچنین ۱۱ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر نیز دستگیر و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برای همه متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ احمدی فرد با بیان اینکه داشتن امنیت حق همه شهروندان است، گفت: مردم در برقراری امنیت تاثیر غیر قابل انکاری دارند، لذا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

خستگی و خواب آلودگی راننده حادثه آفرید

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: تصادف یک دستگاه سواری پژو پارس با سه دستگاه وسیله نقلیه پارک شده در شهرستان سرپل ذهاب دو نفر را روانه بیمارستان کرد.

سرهنگ "فضل الله شیری" افزود: در این حادثه که حوالی یک بامداد به وقوع پیوسته است، سواری پژو پارس که در مسیر شرق به غرب بلوار راه کربلا در حال حرکت بوده با سه دستگاه وسیله نقلیه پارک شده شامل سواری پراید، سواری پژو پارس و سواری رونیز برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه یک نفر سرنشین سواری پژو پارس مصدوم و یک نفر عابر پیاده که در کنار سواری پراید بوده است نیز برخورد و باعث مصدومیت وی از ناحیه پا شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناس تصادفات علت حادثه را خواب آلودگی وخستگی راننده اعلام کرده است.

سرهنگ شیری در پایان متذکر شد: با استناد به ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور، رانندگان در زمان خستگی و خواب آلودگی بایستی از از انجام رانندگی خودداری کنند تا شاهد بروز سوانح راننگی نباشیم.

کشف ۳۰۰ میلیون ریال کالای الکتریکی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف و توقیف محموله ۳۰۰ میلیون ریالی لوازم الکتریکی قاچاق خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: ماموران انتظامی پاسگاه بیلوار روز گذشته به دو دستگاه پژو پارس مشکوک شدند و به منظور توقف آنان اقدام کردند، اما خودروهای مذکور بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت سرسام آوری به حرکت خود ادامه دادند.

وی با بیان اینکه معمولاً در این موارد یکی خودروها نقش پوششی دارد، افزود: در نهایت ماموران انتظامی پاسگاه بیلوار توانستند با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودروی حامل بار قاچاق را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: پس از بازرسی های به عمل آمده از خودروی متهم ۲۴۷ دستگاه لوازم و کالای الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه کارشناسان انتظامی ارزش محموله کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند، گفت: متهم دستگیر شده در این زمینه به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است.

وی تاکید کرد: دستگیری سایر متهمان و عوامل دخیل در این پرونده به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار دارد.

کشف ۱۶ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه سبک

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۱۶ فقره سرقت و دستگیری هشت سارق در نتیجه اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه سبک خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" رئیس پلیس آگاهی استان، در تشریح این خبر گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی پلیس آگاهی ناجا، طرح مذکور در قالب طرح استانی به مدت سه روز در سطح انتظامی استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، طرح در سطح استان اجرا و منجر به کشف هشت دستگاه خودروی مسروقه و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: توقیف سه دستگاه خودروی دارای دستور توقیف، یک دستگاه خودروی ارکان مخدوش، دستگیری شش نفر سارق خودرو، دو نفر سارق وسایل خودرو و یک نفر مالخر نیز ار دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ امیری در پایان توصیه کرد: شهروندان از پارک اتومبیل در نقاط خلوت و کم نور خودداری نموده و حتی الامکان در پارکینگ پارک کنند، همچنین اگر امکان توقف در پارکینگ وجود ندارد نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده جهت جلوگیری از سرقت اقدام کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

 

دستگیری باند چهار نفره تیراندازی و اخلال در نظم عمومی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار