علت احضار منشا به کمیته اخلاق مدل مو نیست

احضار گادوین منشا به کمیته اخلاق این روزها به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛گادوین منشا مهاجم نیجریه ای باشگاه پرسپولیس روز شنبه به علت مدل موهایش به کمیته اخلاق احضار شد تا توضیحاتی در مورد مدل موهایش به اعضای این کمیته بدهد.

منشا در حالی به علت مدل موهایش به کمیته اخلاق احضار شده است که وی فصل گذشته هم با همین مدل مو در باشگاه پیکان بازی می کرد و معلوم نیست چرا او پس از پوشیدن پیراهن پرسپولیس به کمیته اخلاق دعوت شده است.

البته مسئولان کمیته اخلاق هنوز دعوت منشا به علت مدل موهایش را تایید یا تکذیب نکردند اما جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس این موضوع را تایید کرد که منشا را در کمیته اخلاق دیده است و اطلاعی از علت حضورش در این کمیته ندارد.

کمیته اخلاق در سال های اخیر پرونده های عجیب و غریبی را بررسی کرده است. سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس  به علت شلوار معروف به باب اسفنجی از سوی کمیته اخلاق شش ماه محروم شد و محسن فروزان دروازه بان سابق استقلال هم به علت انتشار عکس های خصوصی با همسرش به کمیته اخلاق رفت و برای 3 ماه ازفعالیت های فوتبالی محروم شد.

همچنین مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به علت عکس نامتعارفی  که با یکی از هواداران در اردوی ارمنستان انداخته بود با سه جلسه محرومیت مواجه شد اما محرومیت رحمتی با دخالت رئیس فدراسیون فوتبال لغو شد.

همچنین در سال های گذشته کمیته اخلاق به ماجرای خالکوبی بازیکنان هم ورود پیدا می کرد و بازیکنان مجبور بودند که خالکوبی خود را بپوشانند اما مدتی است که کمیته اخلاق به این مسئله نمی پردازد.

 به هر حال  این اتفاقات در فوتبال روز دنیا رخ نمی دهد اما کمیته اخلاق کشورمان به این مسائل ورود می کند.

یک منبع آگاه که نخواست نامش افشا شود درباره احضار گادوین منشا به علت مدل موهایش بیان کرد: بعید می دانم که منشا به علت مدل موهایش به کمیته اخلاق احضار شده باشد چرا که کمیته اخلاق پرونده های مهم از جمله فساد در فوتبال را مورد بررسی قرار می دهد.

او ادامه داد: کمیته اخلاق هر موضوعی که به ظواهر افراد مربوط شود مورد بررسی قرار می دهد و اعضای تیم های فوتبال باید موازین اخلاقی را رعایت کنند تا با برخورد قانونی کمیته اخلاق مواجه نشوند.

او تصریح کرد: منشا بازیکن خارجی است و فرهنگ و آداب و رسوم این بازیکن متفاوت از ما است اما در مورد بازی کردن شجاعی و حاج صفی برابر تیمی از رژیم صهیونیستی هم این مسائل مطرح شد. به هر حال ما نباید یک بام و دو هوا عمل کرده و قوانین را برای همه بازیکنان به صورت یکسان باید اجرا کنیم. اظهارات منشا درست نیست که بیان کرده فرهنگ کشورش متفاوت از ایران است و براساس موازین کشورش عمل می کند.

منبع آگاه فاش کرد که احضار سوشا مکانی، مهدی رحمتی و فروزان  به ترتیب به علت پوشیدن شلوار معروف به باب اسفنجی، عکس غیر متعارف با هواداران در ارمنستان و عکس های غیر متعارف همسر فروزان نبوده است بلکه این دروازه بانان به علت دلایل دیگری به کمیته اخلاق دعوت شدند و رای محرومیت برایشان صادر شد.

به هر حال همان طور که منبع آگاه اعلام کرد قانونی در دنیا وجود ندارد تا بازیکنی به علت مدل موهایش اخطار بگیرد اما در فوتبال کشورمان بازیکنان خارجی هم باید موازین اخلاقی را رعایت کنند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/

احضار منشا به کمیته اخلاق 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
کاکولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
کاکولی است چه مدل موی قشنگی
آخرین اخبار