رییس اجراییه با فرمانده ستاد مرکزی ارتش ایالات متحده آمریکا دیدار کرد.

فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا: ایالات متحده به حمایت خویش از حکومت و قوای مسلح افغانستان ادامه می‌دهد

رییس اجراییه با فرمانده ستاد مرکزی ارتش ایالات متحده آمریکا دیدارکرد.به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان با ژنرال جوزف ووتل فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) در حضور داشت جنرال نیکلسن فرمانده نیروهای حمایت قاطع در افغانستان در دفترکارش در قصر سپیدار دیدارکرد

رییس اجراییه  با قدردانی از حمایت‌های همیشگی ایالات متحده از افغانستان در باره آخرین تحولات نظامی٬ امنیتی و سیاسی در افغانستان و منطقه صحبت نمود. رییس اجراییه با قدردانی از قوای مسلح کشور و نیروهای حمایت قاطع در جنگ با طالبان و تروریزم٬‌ تاکید نمود که قوای مسلح قهرمان کشور حملات و تجاوز طالبان و هراس‌افگنان را در مناطق مختلف کشور عقیم ساخته‌اند. 

عبدالله بر همکاری مشترک میان دو کشور به ویژه تقویت قوای مسلح افغانستان از سوی ارتش ایالات متحده تاکید کرد و از تعهد حکومت وحدت ملی مبنی براصلاحات و برگزاری انتخابات خبرداد.

 جنرال ووتل با تاکید برحمایت کشورش از افغانستان و مبارزه این کشور با تروریزم از همکاری مشترک و دوام‌دار برای مبارزه با تهدیدهای مشترک صحبت نمود و وعده سپرد که ایالات متحده به حمایت خویش از حکومت و قوای مسلح افغانستان ادامه می‌دهد.

در این نشست  وضعیت منطقه و روابط منطقه‌ای افغانستان مورد بحث و تبادل نظرقرارگرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار