دغدغه شیرین کی روش/ دروازه بان نخست تیم ملی کیست؟

تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی باید مقابل کره جنوبی و سوریه قرار بگیرد که کی روش دروازه بان های آماده زیادی برای حراست از دروازه تیم ملی دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران در فاصله 2 هفته مانده تا پایان رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه صعودش به این رقابت ها را قطعی کرده است، کارلوس کی روش رو به استفاده از بازیکنان جدید آورده تا وضعیت آن ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

بر همین اساس، فهرست اولیه تیم ملی برای 2 بازی مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی و سوریه اعلام شد که تنها نام 11 بازیکن دیده می شود.

کی‌روش اکنون اسامی 11 ملی‌پوش شاغل در لیگ ایران را منتشر کرده و اسامی لژیونرها هم پنجم شهریور اعلام خواهد شد.

اما یکی از نکات مهم فهرست ۱۱ نفره تیم ملی، حضور تنها 2 دروازه‌بان داخلی است، حامد لک از فولاد خوزستان و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و نکته جالب دعوت نشدن محمدرضا اخباری از سایپا و رشید مظاهری از ذوب‌آهن بود.

اما کی روش باید برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 3 دروازه بان انتخاب کند و قطعا  یک دروازه‌بان دیگر به تیم ملی دعوت خواهد شد که به احتمال زیاد علیرضا حقیقی است.

دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ حدود یک سال است که به تیم ملی دعوت نشده و جای خود را به علیرضا بیرانوند داده است و با درخشش او در لیگ سوئد به نظر می رسد، حقیقی موفق شده کی‌روش را متقاعد کند تا یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

حقیقی در این فصل رقابت لیگ های اروپایی عضو تیم اسکیلستونا سوئد است و در 2 هفته گذشته عالی کار کرده و 2 بار نیز به عنوان دروازه بان برتر لیگ سوئد انتخاب شده است و کی روش را مجاب کرده تا او را به تیم ملی دعوت کند.

کارلوس کی‌روش این روزها دغدغه های زیادی دارد به ویژه برای انتخاب مردان اصلی دچار مشکل شده است اما به نظر می رسد، انتخاب دروازه بان برای این پرتغالی و دستیارانش مهمترین دغدغه باشد. به لیست کی روش که نگاه می کنیم بازیکنانی با تجربه و آماده را می بینیم که بسیار هم سطح هستند و شرایط خوبی دارند و باید دید از بین علیرضا بیرانوند، حامد لک و علیرضا حقیقی، کی روش چه کسی را مسئول حراست از دروازه تیم ملی کند.

گفتنی است، دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی، پنج شنبه 9 شهریور و تقابل ایران و سوریه نیز 14 شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کی روش چه کسی را دروازه بان تیم ملی می کند؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
عشق است علیرضا بیرانوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
عشق است علیرضا بیرانوند
آخرین اخبار