هفته آینده در کمیسیون بودجه مجلس؛

طرح تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارتخانه بررسی می‌شود

طرح تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارتخانه هفته آینده در کمیسیون برنامه، بودجه مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

طرح تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارتخانه بررسی می‌شودبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده ششم و هفتم شهریورماه تشکیل جلسه خواهند داد و در این جلسات قرار است طرح‌ها، لوایح و سایر موارد ارجاعی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.


بررسی آخرین اخبار مرتبط با امام موسی صدر با حضور خانواده وی هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.


برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت‌های یازدهم و دوازدهم جمهوری اسلامی ایران نیز دیگر دستور کار کمیسیون امنیت ملی برای هفته آتی خواهد بود.


بازدید از طرح توسعه مجلس شورای اسلامی و بررسی آخرین وضعیت این طرح، رسیدگی به عملکرد، دریافت‌ها و پرداخت‌های هدفمندی یارانه‌ها با دعوت از مسئولان ذی‌ربط و بررسی طرح تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارت برنامه و بودجه از جمله دستور کارهای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی است.



انتهای پیام/

 

طرح تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارتخانه در کمیسیون بودجه مجلس بررسی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار