سه پروژه اقامتی بوم‌گردی در کاشان افتتاح شد

سه پروژه خدماتی گردشگری اقامتی با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال در شهرستان کاشان در سومین روز از هفته دولت طی آیینی افتتاح شد.

سه پروژه اقامتی بوم‌گردی در کاشان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، معاون استاندار و فرماندار کاشان در حاشیه آیین افتتاح این طرح‌ها در جمع خبرنگاران گفت:دو مورد از این پروژه‌ها اقامتگاه بومگردی و یک مورد دیگر مرحله دوم هتل سنتی منوچهری است.

حمیدرضا مومنیان، افزود: اقامتگاه بومگردی سرای سایه به‌عنوان ششمین اقامتگاه در منطقه کاشان و چهاردهمین فضای سنتی در منطقه کاشان بهره‌برداری شد.
وی، با اشاره به اشتغال پنج نفر به صورت مستقیم در اقامتگاه بومگردی "سرای سایه"

تصریح‌کرد: این اقامتگاه با 186 مترمربع مساحت عرصه و 247 متر زیربنا در فضاهای پذیرش، صبحانه خوری و هفت اتاق ویژه اقامت افتتاح‌شد .
به‌گفته‌وی، بیش از 5 میلیارد ریال برای مرمت، بازسازی و سایر هزینه‌های این اقامتگاه بومگردی که در محله "درب باغ" کاشان واقع شده تخصیص داده شده‌است.

فرماندار کاشان،افتتاح از اقامتگاه بومگردی سروا  را یادآورشد و گفت: بیش از 7 میلیارد ریال برای بازسازی و تکمیل این پروژه در سه طبقه هزینه شده است.

مومنیان، اظهارد اشت:این اقامتگاه کار که مرمت آن سه سال آن به طول انجامید با مساحت عرصه 230 متر مربع و زیربنای 400 متر مربع دارای 6 اتاق و 12 تخت است.

وی، افزود: اقامتگاه بومگردی سروا  به صورت مستقیم برای پنج نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

به‌گفته‌وی، بهره‌برداری از فاز دوم  هتل سنتی منوچهری نیز به‌عنوان سومین پروژه در 1300 متر مساحت عرصه و 2100 متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مومنیان، افزود: این اقامتگاه بومگردی خانه منوچهری شهرستان کاشان دارای 25 تخت و 11 اتاق است.

وی با تاکید بر اینکه کاشان در مرکز توجه سرمایه گذاری گردشگری است گفت: ماندگاری توریست در هر منطقه نیازمند وجود اقامتگاه های مناسب است.
به‌گفته‌وی، احداث این اقامتگاه های بومگردی در راستای تحقق ماندگاری توریست در هر منطقه است.

انتهای پیام/ف

بهره برداری از طرح هلی هفاه دولت در اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.