در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کتاب «تاریخ خاندان قاجار» مراحل اخذ مجوز را طی می‌کند

انتشارات نگار تابان کتاب «تاریخ خاندان قاجار» اثر علیرضا خزایی را برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد سپرد.

کتاب تاریخ خاندان قاجار مراحل اخذ مجوز را طی می کنداحمد دولت آبادی مدیرمسئول انتشارات نگار تابان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: انتشارات نگار تابان، کتاب «تاریخ خاندان قاجار» اثر علیرضا خزایی را برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرد. خزایی با وجود سن و سال کمی که دارد کتاب‌های سنگینی در حوزه تاریخ می‌نویسد. از این نوجوان پیش از این کتاب «از شگفتی تا بدبختی» را که مروری بر آثار صفویه است، منتشر کردم. این نویسنده در این کتاب داستان هفت پادشاه قاجار را بیان می‌کند.

وی افزود: انتشارات نگار تابان به زودی 2 تا 3 کتاب دیگر را برای اخذ مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌سپارد. یکی از این کتاب‌ها، مجموعه داستان کوتاهی است که شاید به 70 صفحه هم نرسد. این کتاب «به سس‌ها اعتماد نکن» نام دارد. این مجموعه داستان را «آناهیتا بذرافکن » نوشته است. کتاب دیگر «انحصار اغما» اثر «درسا فولادفر» نام دارد. این کتاب هم توسط انتشارات نگار تابان برای اخذ مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شد. کتاب «انحصار اغما» با موضوع اجتماعی و به زبان محاوره نوشته شده است. این کتاب درباره اتفاقاتی است که برای دختری در حالت اغما می‌افتد.

مدیرمسئول انتشارات نگار تابان با اشاره به کتاب دیگری که توسط این انتشاراتی برای اخذ مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است، اظهار داشت: آذر زمانی شاعر شیرازی است که انتشارات نگار تابان مجموعه غزل جدیدش با عنوان «غزل‌های مشرقی» را برای اخذ مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌سپارد. اشعار این مجموعه در قالب‌های مختلفی سروده شده‌اند. بیشتر اشعار این مجموعه شعر، درون مایه عاشقانه دارد.

 

انتهای پیام/

کتاب‌هایی که در انتظار مجوز وزارت ارشاد هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار