مدافعان حرم پاسدار امنیت کشور

استاندار گیلان گفت : حضور مدافعان حرم در فراتر از مرزها تامین کننده امنیت کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدعلی نجفی استاندار گیلان صبح امروز در دیدار با خانواده‌ شهید مدافع حرم  مرتضی حسین پور در شلمان گفت : حضور مدافعان حرم در فراتر از مرزها تامین کننده امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه جایگاه شهدا برای همه‌ ما بسیار والا است اظهار داشت : جایگاه این شهدا نزد همه‌ مردم بسیار ارزشمند و عزیز باقی می‌ماند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حضور شهید حسین پور در فراتر از مرزهای کشور نشان از عظمت و نقش تأثیرگذار مدافعان حرم در پاسداری از کشور دارد گفت : وجود و اندیشه‌ والای این شهیدان بسیار فراتر از مرزها است.

محمدعلی نجفی با اشاره به شرح زندگی شهید حسین پور گفت : عزم و جدیت این شهید در رسیدگی به مستضعفان بسیار ستودنی است و نشانگر این است که در دامن والدینی با اندیشه‌های بلند تربیت شده است.

وی بر ضرورت حفظ نام و یاد شهید حسین پور به بهترین وجه تأکید کرد و افزود: علی رغم اینکه شهدا نیاز به تمجید دیگران ندارند اما تکریم نام آنان جزء وظایف ما است.

استاندار گیلان به پیام پدر شهید حسین پور به مدافعان حرم و مجاهدین محور مقاومت درخصوص لزوم تداوم راه این شهید اشاره و آن را بسیار ارزشمند توصیف و خاطر نشان کرد : اداراه کل امور اجتماعی و فرهنگی و استانداری موظف به تهیه و تدوین کتاب خاطرات این شهید است تا آیندگان از خصوصیات اخلاقی و سیره زندگی این شهید مطلع شوند.

نجفی با بیان اینکه خصوصیات بیان شده‌ این شهید از سوی والدین نشان از تأسی شهید حسین پور از اندیشه‌های ائمه اطهار و معصومین دارد افزود : خانواده‌ شهدا با خدای خود در تقدیم فرزندانشان به این مسیر معامله کردند و اجر خود را از پروردگار متعال خواهند گرفت.

وی به برگذاری کنگره‌ 8 هزار شهید و تأکید سردار سلیمانی مبنی بر بی نظیر بودن این کنگره اشاره و خاطر نشان کرد : اینکه کنگره‌ شهدای گیلان در سطح کشور به عنوان به بهترین کنگره شناخته شد جزء افتخارات ما محسوب می‌شود البته شهدا و خانواده‌های آنان نیازی به این موضوع ندارند.

 

انتهای پیام/م.ع

مدافعان حرم پاسداران حریم امنیت کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.