دعوت از دو دختر فوتبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی

دو دختر فوتبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لیلا وقاری سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی را در حالی اعلام کرد که نام دو فوتبالیست مازندرانی به چشم می آید.

فاطمه گرائیلی و زهرا خدابخشی از مازندران به همراه الهام عناف چه از خوزستان؛ مریم ایزد پناه از کهگیلویه و بویر احمد؛ زهرا خواجوی از همدان؛ هاجر دباغی، گلنوش خسروی، زهرا غریب زاده، مینا نافعی، فاطمه شبان قهرود از اصفهان؛ میترا محمدی، ثنا صادقی و ژینو رستمی از کرمانشاه؛ غزاله صالحی پور، محدثه گود آسیایی از البرز؛ اسماء نظری پاکدل از آذربایجان شرقی؛ زهره جلالی و فاطمه مخدومی از کردستان؛ هانیه علیمردانی از چهارمحال و بختیاری؛ سید فاطمه حسینی از خراسان رضوی؛ هانیه خداپرستی، فاطمه قاسمی و فاطمه امیری از فارس؛ یاسمین رضایی و آناهیتا رضایی از تهران دعوت شدگان به تیم ملی هستند.

بازیکنان باید عصر فردا یکشنبه ۱۲ شهریور، خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اردوی فوتبال دختران تا پنجشنبه ۱۶ شهریور برگزار می‌شود و سپس تیم ملی برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه چین، به این کشور سفر می‌کند.

مسابقات چهارجانبه فوتبال دختران جوان به میزبانی چین از ۱۹ تا ۲۳ شهریور برگزار می‌شود که تیم‌های ایران، امریکا، چین و ژاپن به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/آ

اردوی تیم ملی با فوتبالیستان مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.