سردار محبی خبر داد

ساخت ۴۰۰ کلیپ فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه از ساخت ۴۰۰ کلیپ فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،و به نقل از بسیج، سردار حسین محبی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی تبلیغات سپاه در راستای مصون سازی فرهنگی کارکنان هر ساله برنامه‌هایی را ابلاغ می‌کند و ضروری است نتیجه عملکرد و اثربخشی این برنامه‌ها مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد گفت: در راستای ارزیابی عملکرد و اثربخشی برنامه فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد سومین استانی است که در ۶ ماهه اخیر مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر از عملکرد سپاه فتح در اجرای برنامه‌های ابلاغی این سپاه گفت: سپاه فتح در راستای برنامه‌های فرهنگی، قرآن و تبلیغی عملکرد مناسبی داشته است.

سردار محبی اظهار کرد: تاکنون افزون بر ۴۰۰ کلیپ فرهنگی در موضوعات مختلف توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه تدوین و پخش شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کارکنان سپاه، اقداماتی را در این زمینه انجام داده است که با تنوع بخشی، جذابیت و نوآوری توانسته رویکرد جدیدی را در میان فرماندهان، مسئولان و کارکنان نسبت به اهمیت کتاب و کتابخوانی ایجاد کند.

وی از تولید ۱۲ کتاب صوتی در این معاونت خبر داد و گفت: تولید کتاب‌های صوتی برای اولین بار در کشور انجام شده است و ۱۲ کتاب با خوانش‌های مختلف تولید و در دسترس می‌باشد.

محبی میزان اثرگذاری سپاه را در حوزه فرهنگی مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: رویکرد سپاه در برنامه‌های فرهنگی اعتقادی بوده و از برنامه‌های روز و تکنولوژی‌های نو استفاده می‌کند.

انتهای پیام/پ

 

رویکرد سپاه در برنامه‌های فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.