ضربات سنگین نیروهای ارتش سوریه به تروریست‌های داعش در استان حماه

نیروهای ارتش سوریه در درگیری‌های استان حماه ضربات سنگینی به ترویست‌های داعش وارد کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه در درگیری‌های استان حماه ضربات سنگینی به ترویست‌های داعش وارد کردند.

به گفته منابع آگاه، در درگیری‌های 24 ساعت گذشته در شهرک عقیربات و اطراف آن در شرق حماه، دست کم 120 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و نیروهای ارتش سوریه توانسته‌اند با پشتیبانی متحدان خود کنترل کامل این منطقه را به دست گیرند.

شهر عقیربات آخرین مقر ترویست‌های داعش در استان حماه بود و تروریست‌ها همچنان بر مناطق کوچکی که از 20 روستا و مزرعه فراتر نمی‌رود سیطره دارند و در صورت از دست دادن این مناطق، استان حمان نیز بطور کامل از وجود آنها پاکسازی خواهد شد.

ترویست‌های داعش از عقیربات به عنوان پایگاهی برای اجرای حملات شدید به مناطق اطراف استفاده می‌کردند.

روسیه الیوم در گزارشی خاطرنشان کرد نیروهای ارتش سوریه در شرق حمص نیز بعد از به دست گرفتن کنترل شهر السخنه به پیشروی ادامه دادند و از چهار جبهه در غرب استان دیرالزور نیز درحال پیشروی هستند.

به گفته منابع آگاه، نیروهای ارتش سوریه با کمک متحدان خود به عمق منطقه البادیه و مرزهای اداری استان دیرالزور از سمت شهر السخنه رسیدند و به این ترتیب آخرین مواضع تروریست‌ها را در منطقه هریبسه در جنوب غرب استان دیرالزوز منهدم کردند.

انتهای پیام/

هلاکت 120 تروریست داعشی به دست نیروهای دولتی سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار