آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم تقدیر از شهردار سابق مشهد؛

سپاه امام رضا(ع) و شهرداری مشهد چهره حاشیه شهر را تغییر دادند

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: سپاه امام رضا (ع) و شهرداری مشهد دو بازوی تغییر وضعیت حاشیه شهر مشهد هستند.

سپاه امام رضا(ع) و شهرداری مشهد چهره حاشیه شهر را تغییر دادندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید احمد علم الهدی امشب در مراسم قدردانی از شهردار سابق مشهد مقدس اظهار داشت: سال ۹۴ براساس صلاحدید مقام معظم رهبری و در پی مراجعه مراجع عظام تقلید به ایشان و گلایه از وضعیت حاشیه شهر مشهد، بنده برای رسیدگی فرهنگی به حاشیه شهر مشهد مامور شدم.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اقدامات متعددی در حوزه فرهنگی برای ساماندهی اوضاع این منطقه باید صورت می‌گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی مناسب برای این منطقه اشاره کرد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: علاوه بر این، تامین امنیت و آبادانی برای ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد و همچنین محرومیت‌زدایی از این مناطق نیز باید در دستور کار قرار می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سپاه امام رضا (ع) و شهرداری مشهد به عنوان دو بازوی اجرایی و با هم افزایی مناسبی در حاشیه شهر مشهد حضور پیدا کردند و چهره حاشیه شهر را تغییر دادند.

امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: سپاه در تامین امنیت در این منطقه نقش بارزی ایفا کرد و از سوی دیگر زیرساخت‌های مناسب ورزشی مانند سوله‌ها از سوی سپاه امام رضا (ع) در این منطقه ایجاد شد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به نقش سازنده شهرداری مشهد در حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: شهرداری مشهد نیز همگام با سپاه امام رضا (ع) زیرساخت‌های مناسبی را در حوزه فرهنگی برای این منطقه ایجاد کرد و نقش بارزی در محرومیت زدایی در این منطقه ایفا کرد.

انتهای پیام/ز

آیت الله علم الهدی در مشهد

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
دمشون گرم