شناخت جایگاه ائمه و امامت در غدیر

شناخت جایگاه ائمه و امامت، تفسیردین و هدایت بشر با غدیر امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌ الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش غدیرشناسی با بیان اینکه فرهنگ غدیر اکنون جهانی شده است، گفت: مسئله غدیر تنها به مسئولیت و حکومت نیست بلکه جایگاه ائمه و امامت، تفسیر دین و هدایت بشر است.

وی با بیان اینکه سیاست دنیوی و حکومت ظاهری برای اداره بلاد و عباد بوده و ماندنی نیست و امامت نشانه و معیار شاخصی برای هدایت مردم است، افزود: در دهه ولایت باید جنبه ‌های مختلف غدیر مانند تاریخی که شاعران، بزرگان، علما و دانشمندان نقش مهمی در اجرای این برنامه و احکام دارند تبیین زیرا کمی انحراف از ولایت، انسان را نابود می ‌کند.

آیت‌ الله طبرسی گفت: امامت برای حفظ دین بوده که امروز یکی از وظایف علما این است که باید در زمینه ولایت در قرآن کتابی نوشته شود زیرا حضرت علی(ع) مظلوم تاریخ هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امروز دشمنان ولایت به دنبال تفرقه افکنی میان جامعه اسلامی و براندازی ولایت فقیه بوده که باید بدانیم وحدت نقش مهمی در حفظ اسلام دارد جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید زیرا رهبری واحد بود که این امر باید الگوی کشورهای اسلامی باشد.

انتهای پیام/ م

تفسیردین و هدایت بشر با فلسفه غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.