بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 173)؛

از دانلود نرم‌افزار ضبط صدای اتوماتیک تا نرم‌افزار دانلود منیجر قدرتمند

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود APK Editor Pro 1.8.16 ؛ نرم افزار ویرایش فایل های APK اندروید
گوشی های هوشمند امروزه یکی از مهمترین وسایل کاربردی بشر محسوب می‌شوند. یکی از مهمترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند، سیستم عامل اندروید است. فرمت فایل هایی که مخصوص سیستم عامل اندروید هستند، APK است. شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که بخواهید فایل های اندروید را ویرایش کند. نرم افزار APK Editor Pro کار شما را آسان می‌کند و در این هدف به شما کمک می‌کند.


دانلود APK Editor Pro 1.8.16 نرم افزار ویرایش فایل های APK اندروید //////////////
 
 

دانلود Image Converter 5.82؛ تبدیل فرمت‌های عکس به یکدیگر

با استفاده از نرم افزار Image Converter 5.81 می‌توانید به راحتی فرمت تصاویر را به یکدیگر تبدیل کنید، این برنامه با پشتیبانی از فرمت های رایج مانند: png ،jpg ،gif ،bmp و ...  به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای تبدیل فرمت تصاویر مطرح شده است. برنامه ایمیج کانورتر قادر است به صورت گروهی، تصاویر مورد نظر را به فرمت دلخواه شما تبدیل کند. Image Converter یک برنامه ی درجه یك برای تبدیل فرمتهای فایل عكس برای دستگاه شما خواهد بود.

دانلود Image Converter 5.81 ؛ تبدیل فرمت های عکس به یکدیگر
 
 

 دانلود Hourly chime PRO 5.0.4 ؛ برنامه مدیریت زمان و برنامه ریزی 

برنامه‌ریزی و تنظیم هدف در زندگی انسان موضوع بسیار مهمی است. هرچند برنامه ریزی دقیق و رسیدن به همه اهداف ممکن است سخت و دشوار به نظر برسد، امروزه همه امور با کمک تکنولوژی راحت تر شده است. نرم افزار Hourly chime PRO ، برنامه‌ایست که به شما کمک می‌کند برنامه ریزی منظمی در راه رسیدن به هدفتان داشته باشید و همواره این امور به یادتان بماند. این نرم افزار با ذخیره اهداف و برنامه های شما، آنها را سر موقع یادآوری می‌کند و مانند یک منشی به شما کمک می‌کند تا اهدافتان را فراموش نکنید.

دانلود Image Converter 5.81 ؛ تبدیل فرمت های عکس به یکدیگر
 
 

 دانلود 5.1.2 Advanced Download Manager Pro / بهترین و سریعترین دانلود منیجر اندروید

زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت  یکی از طاقت فرساترین کارهاست ، بدین منظور همه به دنبال راه حلی برای این موضوع میگردند، برخی سرعت اینترنت خود را بالا میبرند و برخی از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده میکنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی Advanced Download Manager است.

دانلود
 
 

 دانلود Voice Recorder Premium – Dictaphone 2.5 ؛ برنامه ضبط صدای اتوماتیک 

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که ضبط کردن صدا در هنگام مکالمه و یا در هنگام حضور در یک جلسه مهم کاری برایشان حائز اهمیت است پس نرم افزار Voice Recorder Premium را همین حالا نصب کنید. این نرم افزار با قابلیت های بسیاری که در زمینه ضبط صدا دارد، آن را به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در این زمینه تبدیل کرده است.
 
دانلود Voice Recorder Premium – Dictaphone 2.5 برنامه ضبط صدای اتوماتیک
 
 

 دانلود IDM+: Fastest download manager v4.4 ؛ برنامه اینترنت دانلود منیجر 
 
دانلود آسان فایل ها و برنامه های مختلف در گوشی های هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران این گوشی ها محسوب می‌شود. با نرم افزار IDM : Fastest download manager می‌توانید به راحتی به لینک دانلود فایل های مختلف اعم از تصویر، ویدئو، پی دی اف ، متن و غیره دست پیدا کنید و آن را دانلود کرده و در گوشی خود داشته باشید.


دانلود IDM+: Fastest download manager v4.4 برنامه اینترنت دانلود منیجر
 
 

دانلود File Manager Premium v1.11.6 ؛ نرم افزار مدیریت فایل اندروید
 
نرم افزار File Manager Premium یکی از مشهور ترین نرم افزارهای مدیریت برنامه ها و فایل های گوشی های هوشمند اندرویدی است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه های گوشی خود را مدیریت کنید . این نرم افزار قابلیت های بالایی دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است :

دانلود File Manager Premium v1.11.6 نرم افزار مدیریت فایل اندروید
 
 

دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 ؛ نرم افزار نقاشی
 
شاید تا به حال شده باشد که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را  در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.


دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی
 
 

دانلود Pulsar Music Player Pro 1.5.6 ؛ پلیر قدرتمند، زیبا و بسیار کم حجم
 

نرم افزارهای مختلفی برای پخش موسیقی ارائه شده است اما معمولا نرم افزار های قدرتمند حجیم هستند و پردازنده دستگاه شما را به مقدار قابل توجهی اشغال می کنند. اما ما نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که درعین قدرت ، کیفیت و زیبایی فوق العاده ، حجم بسیار سبکی دارد. و در نتیجه باتری کمتری هم از گوشی شما مصرف میکند.

دانلود Pulsar Music Player Pro  ؛ پلیر قدرتمند و بسیار کم حجم
 
 

 دانلود VideoShow - Video Editor 7.6.0؛ نرم افزار ویرایش فیلم قدرتمند 
 

VideoShow یک نرم افزار قدرتمندرترین جهت ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید. نرم افزار VideoShow در گوگل پلی حدود 3 میلیون بار دانلود شده است و توانسته نمره عالی 4.5 از را نیز کسب کند.

دانلود VideoShow - Video Editor ؛ نرم افزار ویرایش فیلم قدرتمند

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
یه نرم افزار میخام که بالا گوشی نیاد علامتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
نصب میشه ولی باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام
نمیدونم چرا نصب نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۰۰:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
عالیییی خیلی خوب بودن ممنونم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
آخه این نرم افزار هایی که میذارید نباید دانلود بشن؟ ،،، الان یک ساعته گیر نصب یکیشونم آخرشم نصب نشد