مرگ مقطعی استکبار جهانی:

اتحاد بیشتر مسلمین جهان برای حمایت شیعیان در میانمار

امام جمعه ساری بر اتحاد بیشتر مسلمین جهان برای حمایت شیعیان در میانمار تاکید کرد و گفت: اقدام نژادپرستان در کشتار خونین شیعیان در میانمار بسیار سخیف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه با انتقاد از سکوت مجامع بین الملل بدلیل کشتار زنان و کودکان بی دفاع، گفت: سازمان‌های بین المللی در مقابل کشتار وحشیانه میانمار بی تفاوت هستند.

وی با بیان اینکه اقدام ددمنشانه نژادپرستان در کشتار خونین شیعیان در میانمار بسیار سخیف است، افزود: کشورهای اسلامی باید دست به کار شده و پاسخ قاطعی به این نژادپرستان سست عنصر بدهند.

آیت الله طبرسی با تاکید بر اتحاد بیشتر مسلمین جهان برای حمایت از مظلومان، گفت: استکبار جهانی به مرگ مقطعی خود رسیده و بزودی به زباله‌دان تاریخ سپرده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با تبریک ایام دهه ولایت و امامت و تبریک عید سعید قربان، گفت: خدا را شاکر هستیم که حج امسال به نحو باشکوه و بدون هیچ خطر و حادثه ای برگزار شده و امیدواریم که مسئولان حج عربستان از اقدام گذشته و ددمنشانه خود در حمایت از استکبار جهانی دست بردارند.

وی با بیان اینکه دهه ولایت و امامت به نحو باشکوهی در استان برگزار شده است، افزود: مازندران استان علوی تبار و شیعه پرور بوده و مردمان این خطه باید این ایام را بیشتر از سایر نقاط کشور برپا کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ارزش غدیر و تبیین فرهنگ غدیری در جامعه باید از سوی مبلغان بیشتر تبیین شود، گفت: عید غدیر بزرگ‌ترین عید مسلمین جهان بوده که باید در این روز دیدار با سادات و علما در برنامه اصلی قرار گیرد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه دولت دوازدهم فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: وزرا و استانداران باید با آزمایش صحیح و خطا در دولت قبلی روحانی در این دولت فکری اساسی تر برای رفع معضل بیکاری و تامین اشتغال جوانان داشته باشند.

پس از مراسم عبادی سیاسی جمعه، نمازگزاران ساروی همگام با سایر نمازگزاران سراسر کشور، از میدان شهدا تا میدان ساعت ساری اقدام به راهپیمایی در حمایت از مردم بی دفاع میانمارکرده و خواستار برخورد مجامع بین المللی با استکبار جهانی شدند.

انتهای پیام/آ

خاموشی جوامع بین المللی به کشتار در میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.