معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس خبر داد؛

تمدید نمایش فصل شیدایی در شیراز

نمایش چند رسانه‌ای فصل شیدایی به دلیل استقبال تا ۲۲ شهریور تمدید شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدارسعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: در مدت اجرای نمایش تلاش شد تا با برنامه ریزی وبسیج امکانات سخت افزاری ونرم افزاری مردم بتوانند به راحتی برای مشاهده نمایش فصل شیدایی در محل حاضر و با نظم و انضباط قابل قبولی از این اثر هنری بهره‌مند شوند.

وی افزود: طی بازدید‌های چند روز گذشته مسئولین و دست اندرکاران اجرایی برآن شدیم تا اکران این اثر فاخر هنری که در ایام مبارک عید سعید غدیرخم روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند تا ۲۲ شهریور تمدید شود.

سرهنگ کوشکی ادامه داد: تمدید نمایش فصل شیدایی با حمایت رئیس سازمان هنری اوج، بسیج هنرمندان کشور و توجه ویژه فرماندهی سپاه فجر فارس به تصویب رسید که امیدواریم افرادی که تاکنون موفق به دیدن این نمایش نشده اند از فرصت باقی مانده استفاده کنند.

وی بیان کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی، دینی، قرآنی و تشکلات فرهنگی و هنری فعال در استان از جمله برنامه‌های جانبی نمایش فصل شیدایی است که به نوبه خود مورد توجه بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از مردم خواست با توجه به استقبال بی نظیرازاین نمایش، قبل از مراجعه به محل برگزاری ازطریق مراجعه به سایت www.irantic.com نسبت به تهیه بلیت رایگان اقدام کنند تا هنگام مراجعه دچار مشکل نشوند.

براساس این گزارش اجرای نمایش چند رسانه‌ای فصل شیدایی که از هبوط حضرت آدم (ع) تا ظهور امام عصر (عج) را به تصویر می‌کشد از ۱۰ شهریور در اراضی جنب کارخانه سیمان واقع در بولوار امیر کبیر شیراز آغاز شد و ۱۰ شب برای اجرای آن برنامه ریزی شده بود.
انتهای پیام/ر

اکران نمایش شیدایی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.