ميرمحمدى در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ابعاد تفكيک معاونت اقتصادى از توسعه منابع انسانى بايد روشن‌ شود

استاندار یزد گفت: ابعاد تفکیک معاونت‌هاى استاندارى باید روشن‌تر شود تا بتوانیم در سایه هم‌اندیشی به اهدافمان دست یابیم.

ابعاد مختلف تفكيك معاونت اقتصادى از توسعه منابع انسانى بايد روشنتر شودمحمد میرمحمدی استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت احیاء معاونت اقتصادی استانداران، اظهار کرد: در هر کشوری سیاست‌های کلان و اهداف نظام باید دارای ساختار متناسبی باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، محور اصلی مسائل اقتصادی کشور است، افزود: باتوجه به ابعاد مختلف حوزه اقتصادی باید رویکرد بیشتری به اقتصاد مقاومتی اعمال کرد تا ساختار متناسبی با آن طراحی و عملیاتی شود.

میرمحمدى تصریح کرد: جنبه‌های پرورش نیروی انسانی از نظر دانش روز، هماهنگی میان واحدها، تجربه و مواردی دیگر سبب افزایش رغبت و ارتقاء هم افزایی پرسنل در مجموعه‌ها می‌شود.

ارزیابی نیروهای انسانی با تفکیک معاونت اقتصادی از منابع توسعه انسانی امکان پذیر می‌شود

وی گفت: پیشنهاد می‌كنم كه حوزه معاونت اقتصادى از منابع توسعه انسانى تفکیک شود تا فعالیت هریک از نیروی انسانی، خدماتی، تخصصی و مشاوره‌ای در ساختار اداری، قابل ارزیابی باشد.

میرمحمدی افزود: معتقدم که باید ابعاد این کار روشن‌ شود تا ما بتوانیم در سایه هم اندیشی به هدف‌های تعیین شده، دست يابيم.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: بحث موافقت مخالفت دستگاه‌ها با تفكیک معاونت اقتصادی و توسعه منابع انسانى مطرح نيست و باید با گفت‌وگو و مذاکره، محاسن و امتيازهاى این کار را مشخص كنيم تا با زمینه‌سازی مناسب، تدابیر لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار