رهبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جامعه زنان اصولگرا برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همه برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند و زنان اصولگرا هم از این مسئله مستثنی نیستند.

فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره فعالیت‌های کنونی جامعه زنان اصولگرا، گفت: بعد از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تا حدی فضا آرام شده است و همه برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند و زنان اصولگرا هم از این مسئله مستثنی نیستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: فعالیت جدی احزاب و گروه‌ها می‌تواند کار و تلاش بیشتر را در میان مردم جا بیندازد و این فعالیت‌ها باید در راستای اهداف عالیه نظام باشد.

رهبر درباره به کارگیری فرزندان برخی مسئولان در پست‌های مدیریتی به نام جوان‌گرایی، اظهار کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی جوانان نقش زیادی داشتند و در دفاع مقدس هم بسیاری از فرماندهان از میان جوانان انتخاب شدند بنابراین توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های جوانان امر پسندیده‌ای است.

وی  ادامه داد: مسلما مسئولان به اطلاعاتی  فراتر از توده‌های مردم از جمله پست‌های خالی دسترسی دارند و اینکه مسئولی بخواهد از این موقعیت‌ها به نفع نزدیکان خود استفاده کند، قابل پذیرش نیست و باید برای جلوگیری از چنین مواردی دستورالعمل‌های خاصی نوشته شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: طی چند ماه اخیر اخباری از انتصاب فرزندان برخی مسئولان در پست‌ها مدیریتی در فضای مجازی منتشر شد که به نوعی واکنش‌هایی در پی داشت.

وی اظهار کرد: هر مقام مسئولی خانواده‌ای دارد و آنان همچون آحاد مختلف مردم می‌توانند برای مسئولیت‌های کاری براساس ضوابط تلاش کنند اما اینکه بخواهند خارج از ضوابط و چارچوب قانونی سمتی را به دست بیاورند، تخلفی آشکار است و باید با آن برخورد شود.

 

انتهای پیام/

 

فعالیت های جامعه زنان اصولگرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار