لاسجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران و آمریکا بازیگران اصلی برجام هستند/خروج آمریکا از برجام باعث بی‌ثباتی آن خواهد شد

عضو حزب مؤتلفه گفت: بازیگران اصلی برجام ایران و آمریکا هستند و با خروج یکی از کشورها این قرارداد به سمت بی‌ثباتی سوق پیدا می‌کند.

ایران و آمریکا بازیگران اصلی برجام/خروج آمریکا از برجام باعث بی ثباتی قرار داد خواهد شدحسن لاسجردی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نظر برخی فعالان سیاسی مبنی بر اینکه اگر آمریکا از برجام خارج شود هویت این قرار داد از بین خواهد رفت اظهار کرد: با توجه به اینکه برجام یک توافق‌نامه چندجانبه و مبتنی بر اعتماد متقابل و احترام به حقوق کشورهای عضو است به همین جهت خروج یکی از طرفین این پیمان می‌تواند تبعات مخربی  به دنبال داشته باشد.

وی افزود: محوریت برجام صلح و امنیت است و با خروج یکی از کشورهای متعهد، این قرارداد به سمت بی‌ثباتی و تنش‌زایی سوق پیدا خواهد کرد.

لاسجردی تصریح کرد: اگر بخواهیم واقع‌گرایانه اظهار نظر کنیم به نظرمی‌رسد که  بازیگران  اصلی  برجام  جمهوری اسلامی ایران و آمریکا هستند و دیگر کشورهای عضو تا حدودی نقش  تسهیل کننده و فراهم‌کننده راه هموار این قرار داد را  ایفا می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان بیان کرد: ایالات متحده آمریکا اصرار دارد که برجام را نقض کند و هزینه‌های نقض آن را بر دوش جمهوری اسلامی ایران بیاندازد که این امر زمینه‌ساز مرحله جدیدی از بی‌اعتمادی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

 

آینده برجام با خروج آمریکا از آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار