جان باختن هشت سالمند در پی قطع برق در فلوریدا

هشت سالمند به دنبال قطع برق در یک خانه سالمندان در ایالت فلوریدای آمریکا جان خود را از دست دادند.

جان باختن هشت سالمند در پی قطع برق در فلوریدابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هشت سالمند به دنبال قطع برق در یک خانه سالمندان در ایالت فلوریدای آمریکا جان خود را از دست دادند.

بر این اساس، برق این خانه سالمندان به دنبال وقوع طوفان قطع شده بود و سامانه تهویه آن از کار افتاده بود. رالین استوری از مقامات منطقه گفت: اداره پلیس منطقه هالیوود در تعامل با بازرسان محلی و فدرال به تحقیقات جنایی خود ادامه می دهد. تحقیقات در این راستا است تا بدانیم چه عاملی سبب از کار افتادن سامانه تهویه مرکز سالمندان هالیوود سنتر در ایالت فلوریدا شده است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان می دهد این ساختمان در ابتدا برق داشته است به هرحال سامانه تهویه ساختمان به طور کامل کار نمی کرده است.تلاش شده است که از موتور برق برای خنک کردن ساختمان استفاده شود.

این مقام گفت: هشت نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند. یکی از آنها در روز سه شنبه جان خود را از دست داد و به سردخانه تحویل داده شد.

وی افزود: ریک اسکات، فرماندار فلوریدا به آژانس مراقبت‌های درمانی دستور تعطیلی این مرکز نگهداری سالمندان را داده است.از ورود هرگونه سالمند به این مرکز جلوگیری شده است.

انتهای پیام/

طوفان در فلوریدا قربانی برجای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار