تهیه‌کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«من و شارمین» با استقبال خوب مخاطب روبه‌رو شد/ اکران «حقه‌باز دم دراز» پس از عاشورا

داریوش باباییان استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «من و شارمین» را رضایت‌بخش دانست.

مخاطب از دیدن «من و شارمین» رضایت دارند/ اکران «حقه باز دم دراز» پس از عاشوراداریوش باباییان تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما درباره چگونگی روند اکران فیلم سینمایی «من و شارمین» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم در مدت پنج روز حدود 150 میلیون تومان فروخته است و مخاطب با ابراز رضایت از سالن بیرون می‌آید. همچنین، ما با نیم‌بها شدن بلیت‌ سینماها جواب مثبت گرفتیم و از وضعیت اکران این فیلم هستیم.

وی افزود: البته این نیم‌بها شدن بلیت سینماها، قطعا روی فروش تاثیر خواهد گذاشت و همه آثار با افت فروش روبرو خواهند شد.

این تهیه‌کننده علت استقبال مخاطب از «من و شارمین» را این گونه بیان کرد: مخاطب با حضور در سالن سینما با فیلمی بسیار خوب و سالم روبرو می‌شود و بازی بازیگران، قصه و... نظر او را به خود جلب کرده است.

باباییان درباره فعالیت‌های دیگر خود گفت: اکران فیلم «حقه باز دم دراز» را در دستور کار داریم که پس از عاشورا نمایش داده خواهد شد.

ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصرنصیر، محمود جعفری، آتش تقی‌پور، زهره حمیدی، پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا، گوهر خیراندیش و مجید صالحی بازیگران اصلی فیلم «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز هستند.

«من و شارمین» مضمونی اجتماعی دارد و داستان دختری به ‌نام تیناست که پیشگویی عمه خود را باور دارد.

 

انتهای پیام/

اظهارنظر تهیه‌کننده من و شارمین درباره نیم‌بها شدن بلیت سینماها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
بجای ساختن این فیلم ها منظورم تمام فیل های سینمایی است که هیچ پیام مفید و اموزنده و داستان خوبی ندارند ،بهتر است فیلم ها و سریال هایی ساخته شود که نشانگر تمدن ایران باشد همچنین جای فیلم هایی مثل حضرت یوسف در تلویزیون خالی است ،انشاءالله شاهد ساخته شدن فیلم ها و سریال های پربار تر و بهتر باشیم ،روح مرحوم سلحشور شاد
آخرین اخبار