نماينده ولي فقيه در نيروي هوا فضاي سپاه:

قدرت، مرجعيت دينی و بسيج مردمی ايران را قدرت بزرگ جهان کرده‌است

نماينده ولی فقيه در نيروی هوا فضای سپاه گفت: مرجعيت و جهاد رمز موفقيت ايران اسلامی و سه مولفه قدرت، مرجعيت دينی و بسيج مردمی آنرا قدرت بزرگ جهان کرده‌است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام صفرعلي مرادي،دیشب در يادواره شهداي ترور و 110 شهيد محدوده پايگاه بسيج شهيد سعيدي حوزه امام حسین (ع)  در مدرسه آسيه كاشان گفت:امروز همه اذعان دارند اگر جمهوري اسلامي ايران تبديل به يك قدرت بزرگ در جهان شده به دليل داشتن سه مؤلفه قدرت، مرجعيت ديني شيعه و شجره طيبه بسيج مردمي است كه امام بنيانگذاري كرد.

به گفته وی، رسانه هاي بيگانه دشمن از ابتداي پيروزي  انقلاب اسلامي تا دوران دفاع مقدس و حتي امروز كه دوره اينترنت و فضاهاي مجازي و شبكه هاي ماهواره اي است به دنبال تضعيف اين سه مؤلفه قدرت كه عوامل پيروزي ما است بوده و هستند، اما در اين راه موفق نبوده اند.

وی با تاکید بر اینکه  سوريه از داشتن اين سه مؤلفه محروم بود گفت: استعمار هميشه به دنبال تضعيف و ضربه‌زدن به جايگاه مرجعيت و جهاد در ايران اسلامي بوده است.

به‌گفته‌وی، جايگاه مرجعيت و جهاد رمز موفقيت و پيروزي ايران اسلامي بوده‌است.

نماينده ولي فقيه در نيروي هوا فضاي سپاه، در ادامه برگزاري يادواره‌هاي شهدا و مرور مجدد آرمان‌هاي شهدا را يادآور غيرت مردي و سلحشوري رزمندگان دانست و گفت: آنها در عصری و روزگاري درخشيدند و مبارزه كردند كه همه دنيا را به اعجاب وا داشت.

حجت الاسلام مرادي،تلاش دشمنان براي نابودي باورهاي ديني جوانان و نسلي را كه پويندگان و ادامه دهندگان راه شهدا هستند تاکیدکرد و گفت: حقيقت روشن شهدا است که نمي‌گذارد ياد و نام شهدا فراموش شود.

وي،وي با اشاره به اين فرمايش رهبر معظم انقلاب كه ثواب زنده نگهداشتن نام و ياد شهدا، كمتر از شهادت نيست، افزود: هر چقدر براي شهدا تلاش كنيم و برنامه و يادواره و كتاب و نوشته و اثر داشته باشيم باز هم كم است.

به‌گفته‌وی،برگزاري يادواره‌ها و گراميداشت شهدا در فضايي كه همه تلاش دشمنان ديروز و امروز و داخلي و خارجي كم كردن نام و ياد و آرمان و طريقت شهدا است، حداقل وظيفه ما است.

حجت الاسلام مرادي، آنهايي كه مي خواهند بدانند شهدا چه جايگاهي و چه موقعيت و منزلتي داشتند، بايد تاريخ دفاع مقدس را ورق بزند و آن را مرور كند تا متوجه شوند دفاع مقدس  هم به لحاظ كمي و هم به لحاظ كيفي در طول تاريخ ايران نظير نداشته است.

نماينده ولي فقيه در نيروي هوا فضاي سپاه، با اشاره به اینکه رژيم صدام در شرايطي كه هنوز ارتش ایران ساماندهي نشده بود و سپاه پاسداران درگير بحران هاي داخلي و قائله خوزستان و كردستان و تركمن و ضد انقلاب داخلي بود وارد نبرد با ايران شد گفت: صدام با این شرایط کشور در  جبهه‌اي به گسترگي بيش از 1200 كيلومتر با كمك و پشتيباني قدرت هاي غرب و شرق جنگ را بر ایران تحمیل کرد.

حجت الاسلام مرادي،افزود: در چنين شرايطي جان اف كندي رييس جمهور اسبق آمريكا در كتابي بنام استراتژي صلح مي نويسد، ما آنقدر در انبارها و ضراب خانه هاي خود سلاح انبار كرده ايم كه اگر اراده كنيم و بخواهيم ما توانيم  چهار مرتبه شوروي را زير و روز كنيم و نابود كنيم و اگر شوروي هم بخواهد آمريكا را هدف قرار دهد دو مرتبه مي تواند با سلاح ها و موشك هاي قاره پيما و دوربرد خود آمريكا را زير رو كند و اگر ما هردو با هم اراده كنيم و بخواهيم دنيا را زير و رو كنيم حداقل نيمي از كل كره زمين را مي توانيم با سلاح هاي راهبردي وجود خود زير رو كنيم.

وی، گفت: در چنين دوره‌اي انقلاب اسلامي به دست يك مرجع تقليد و يك مجتهد جامع الشرايط به پيروزي مي‌رسد و دنياي غرب و شرق متوجه پديده نوظهوري مي شوند كه به تعبير امام خميني(ره) انفجار نور و به تعبير رييس جمهور سابق آمريكا يك سونامي در دنيا بود.

به‌گفته‌وی،در چنين شرايطي دشمنان غرب و شرق با تمام سلاح و امكانات خود، اعم از آواكس هاي آمريكايي و ميراژ هاي فرانسوي و ميگ هاي روسي و هرچه سلاح در دنيا داشتند در كنار يكديگر قرار گرفتند و بر عليه انقلاب اسلامي كه روزهاي اول عمر خود را سپري مي كرد و در ابتداي راه بود متحد شدند.

نماينده ولي فقيه در نيروي هوا فضاي سپاه يادآورشد: با ترسيم شرايط آن زمان ايران اسلامي مي توان به اعجاز شهدا و رهبري مرجعيت ديني پي برد كه دوست و دشمن از وصف آن شگفت زده بودند و اقرار كردند رزمندگان سلحشور ايران اسلامي از غيرممكن‌ها در دنيا، ممكن ساختند.

به گفته وي، شهرستان كاشان در آن دوران به تنهايي در استعداد يك استان بزرگ در جبهه بروز و ظهرو داشت و رزمندگان كاشاني در موقعيت شهيد خاندايي جبهه جنوب با كار مهندسي رزمي بر روي مايلرها و كمپرسي ها در دل شب با چراغ خاموش در زير آتش دشمن كار مهندسي جنگ را انجام دادند.

حجت الاسلام مرادي، گفت: شجاعت و استقامت و روحيه سلحشوري و روح جوانمردي امام راحل بر جامعه اسلامي دميده بود كه دشمنان اسلام و نظام اسلامي را شگفت زده كرده بود.

وي گفت: بار مبناي شهدا، همان بارمبناي معنوي بود كه سبب شد استقامت كنند به طوريكه استقامت رزمندگان اسلام دشمن را به اعجاب و اقرار وا داشت.

حجت الاسلام مرادي جمهوري اسلامي ايران را جزيره امن منطقه دانست و گفت: امروز كه مردم يمن، عراق ، سوريه، افغانستان و ميانمار دچار بحران شده و دشمن با انواع سلاح ها،  دور تا دور ايران اسلامي صف كشيده اما جرأت تعرض به ايران را ندارد به دليل مزد صبر و استقامت ملت ايران در دوران دفاع مقدس است.

وي در پایان افزود: امنيت امروز ايران اسلامي به بركت خون مقدس شهدا است و نه تنها ايران به بركت خون شهدا در امنيت و آسايش است، بلكه عراق و سوريه و يمن و برخي از كشورهاي ديگر در سايه امنيت و اقتدار بازدارندگي ايران اسلامي زندگي مي‌كنند.

شایان ذکر است: يادواره شهداي ترور و 110 شهيد محدوده پايگاه بسيج شهيد سعيدي كاشان حوزه امام حسین (ع) به مدت دو شب 23 و 2 شهریور با  سخنرانی حجت الاسلام صفرعلي مرادي نماينده ولي فقيه در نيروي هوا فضاي سپاه در شب اول، سردار سرتیپ جعفری  رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح در شب دوم، مداحی، اجرای نمایش ویروس و روایتگری در مدرسه آسيه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

ايران با قدرت، مرجعيت ديني و بسيج مردمي قدرت بزرگ جهان شده‌است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.