امام جمعه ماکو؛

مجامع بین المللی در مقابل کشتار مسلمانان سکوت نکنند

امام جمعه ماکو گفت: مجامع بین المللی و مدافعان حقوق بشر تنها به محکوم کردن کشتار مسلمانان بسنده نکنند و با عاملان این امر برخورد جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در خطبه های نمازجمعه این هفته ماکو افزود: کسانی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، امروز در قبال کشتار مسلمانان سکوت کرده‌اند و در مقابل این جنایات دم نمی زنند.
وی ادامه داد: کشتار مسلمانان در میانمار، مذهبی و قومی نیست و باید تمامی مسلمانان و جهانیان در مقابل این امر به پا خیزند و اقدام عملی انجام دهند و از هیچ چیز واهمه نداشته باشند ‌و سکوت نکنند.
وی با اشاره به دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این مجمع یکی از بازوان مشورتی رهبر معظم انقلاب است و باید به صورت انقلابی رفتار کند.
امام جمعه ماکو با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بر همگان واجب است در جشن عاطفه‌ها و شکوفه‌ها شرکت کنیم زیرا نمی‌خواهیم هیچ فرزندی از مرزوبوم ایران اسلامی از تحصیل عقب بماند و امیدواریم عموم مردم در مدارس، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها در این موضوع مشارکت چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

سکوت مدعیان بشر در برابر کشتار مسلمانان میانمار غیرقابل قبول است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.