ادامه ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن

وزیر اطلاعات گفت: گزینه نظامی علیه ایران ۲۰ سال روی میز است و ملت ایران خم به ابرو نیاورده و در برابر توطئه‌های دشمن قرص و محکم و مقاوم ایستاده و حاضر به قبول مرگ است، اما تسلیم ذلت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات پنجشنبه‌ شب در سی‌امین یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید، در اجتماع ۴ هزار نفری مردم و مسؤولان در مصلی قدس فریدونکنار یاد همه شهدای لشکر ۲۵ کربلا مازندران را گرامی داشت و گفت: به رزم آوری و ازجان گذشتگی دلاور مردان استان مازندران در جبهه‌های شلمچه، طلاییه، کذابه، فکه و سایر جبهه‌ها همواره افتخار می‌کنیم.


وی افزود: زمانی یک ملت ذلیل می‌شود که آدم‌های یک ملت از مرگ بترسند و خیال کنند که مرگ آخر دنیا است.


وزیر اطلاعات گفت: هنگامی که زورگو‌ها و ظالمان می‌خواهند ملتی را زیر بار خودشان قرار دهند و بر آن سوار شوند و اراده خود را بر آن ملت تحمیل کنند دست به کشتار می‌زنند و وقتی یک ملت به اینجا رسد و از مرگ ترسی نداشته دیگر زورگویان و ظالمان نمی‌توانند بر او تسلط پیدا کنند و او را زیر بار خود ببرند.


حجت الاسلام علوی با بیان اینکه امروز هر جا دشمن سر برگرداند و ملت ما و هم پیمانان ما را با توطئه به زانو درآورد و جبهه مقاومت را بشکند موفق نخواهد شد، افزود: این روحیه شهادت‌طلبی و خون شهدای ایران اسلامی تمام توطئه‌های آن‌ها را در هم می‌شکند.


وی با بیان اینکه یادواره شهدا خون عزت آفرین شهادت را بر رگ‌های جامعه به جریان انداخته است، گفت: دشمن نمی‌تواند بر کشور ما غلبه کند و نمی‌تواند با گزینه نظامی ما را تسلیم اراده خود کند و این دشمن است که در برابر ملت سربلند و شهادت طلب ایران اسلامی زانو بزند.


علوی گفت: باید یادواره شهدا را بیشتر برگزار کنیم و یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را زنده بداریم تا دشمن بداند ملت ایران حاضر به قبول مرگ است، اما تسلیم ذلت نمی‌شود.


انتهای پیام/آ


دشمن عاجز از ضربه زدن به ملت ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار