تمجید AFC از کارنامه پر افتخار تیم ملی فوتسال ایران

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در آستانه آغاز مسابقات داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، کارنامه « پر افتخار » تیم ملی فوتسال ايران در این بازی ها را ستود.

 

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی 2017 از روز یکشنبه 26 شهریور در عشق آباد، پایتخت ترکمنستان، به طور رسمی آغاز خواهد شد اما مسابقات فوتسال این رقابت ها از فردا ( شنبه ) شروع می شود.
در آستانه آغاز مسابقات فوتسال سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به قدرت فوتسال ایران (در بخش مردان) و ژاپن (در بخش زنان ) اشاره کرد.


سایت ای اف سی نوشته است: جمهوری اسلامی ایران و ژاپن هنگامی که بازی های فوتسال خود را در پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهاي رزمي آسيا در عشق آباد آغاز کنند ، از رکورد افتخار آمیز خود دفاع خواهند کرد.


ایران تنها تیمی است که فاتح طلای فوتسال مردان در بازی های داخل سالن آسیا شده و با آغاز بازی ها در تاریخ 16 سپتامبر (فردا) ، این تیم قدرتمند جهان،یکی از تیم هایی است که تیم های دیگر به دنبال شکست دادنش هستند.

تمجید AFC  از کارنامه پر افتخار تیم ملی فوتسال ایران

ایران، قهرمان قاره آسیا، که از سال 2005 در تمام ادوار بازی های فوتسال داخل سالن آسیا مدال طلا را به دست آورده، در گروه D با جمهوری قرقیزستان، اردن و تاهیتی هم گروه است. آنها بازی های خود را روز دوشنبه با دیدار برابر تاهیتی آغاز خواهند کرد.


امسال در رقابت های فوتسال مردان  18 تیم حضور دارند و همانطور که گفته شد،مسابقات از فردا (شنبه) آغاز خواهد شد.


در بخش زنان نیز ژاپن با سه قهرمانی پر افتخارترین تیم فوتسال بازی های داخل سالن آسیا است.

گفتنی است؛ در بخش زنان، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز حضور دارد که در اولین دیدار به مصاف فلسطین خواهد رفت.
انتهای پیام/

ای اف سی کارنامه غرور انگیز ایران در فوتسال آسیا را ستود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار