برگزاری رقابتهای پرش با اسب هییت سوارکاری همدان

یازدهمین هفته رقابتهای پرش با اسب هییت سوارکاری استان همدان برگزار شد.

برگزاری رقابتهای پرش با اسب هییت سوارکاری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یازدهمین هفته پرش با اسب هییت ورزشی سوارکاری استان همدان با حضور سوارکارانی از باشگاههای اویسینا، آذرخش، ایثار و اکباتان در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان برگزار شد.

این رقابت زیر نظر سرداورعلیرضا خسروی با همراهی جواد اخضر و سر کلانتری مهدی نوروزی در رده های اسب و سوار مبتدی ، رده E، رده سنی زیر 18 سال ، D1 اسبهای زایچه ایران و C1 بزرگسالان برکزار شد.

طراحی مسیر مسابقه را رضا وهابیان با همکاری امید یگانه( دستیار) انجام دادند.

در رده سنی زیر 18 سال 4 سوارکار به راند باراژ راه پیدا کردند که حسین جعفری با سورن از باشگاه آذرخش جایگاه نخست را از ان خود کرد ، امیر حسین احمدی ثابت با ویکتوریا از اویسینا دوم شد و سکوی سوم به ثنا شوشتری همراه با شازده از باشگاه اویسینا اختصاص پیدا کرد.

در رقابت اسبهای زایچه ایران فرزاد سهیل قاسمی با تکش از باشگاه اکباتان اول شد رضا شکر ی با خرم از باشگاه اویسینا دوم و محسن حدادیان سوار بر بن از باشگاه اذرخش مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در رده C1 بزرگسالان استان با هم به رقابت پرداختند که مهدی حمزه ایی با بای مولگا از باشگاه ایثار مقام نخست را به خود اختصاص داد ابوالفضل افتخاری همراه با اسب ترکمن ارش از اکباتان دوم شد و محسن حدادیان سوار بر لویزا از باشگاه اذرخش مقام سوم این هفته از رقابتها را از ان خود کرد.

انتهای پیام/ ش

رقابتهای پرش با اسب هییت سوارکاری همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.