ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پیکان

سرخپوشان پایتخت در غیاب سید جلال حسینی با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف پیکان می روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پیکانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاگردان برانکو در حالی فردا به مصاف تیم پیکان می روند که سید جلال حسینی را به علت مصدومیت در اختیار ندارند.  

همچنین با توجه به اینکه بازی های پرسپولیس به علت حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده در لیگ برتر فوتبال برگزار می شود، براین اساس به نظر می رسد برانکو تغییراتی در ترکیب اصلی تیم برابر پیکان بدهد تا فشار کمتری به بازیکنان اصلی وارد شود. 

البته برانکو کمتر اهل ریسک کردن است و همه بازی ها برایش مهم و حساس هستند و تفاوتی بین بازی ها قائل نمی شود. همچنین تیم پارس جنوبی با برتری برابر استقلال توانست جای پرسپولیس در صدر جدول را بگیرد. به هر حال سرخپوشان پایتخت برای بازگشت به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این بازی برابر پیکان دارند. 

براین اساس برانکو به احتمال زیاد از بازیکنان اصلی برابر پیکان استفاده می کند تا با برتری برابر این تیم به صدر جدول بازگردد. 

سرخپوشان پایتخت به احنمال زیاد با این ترکیب به مصاف پیکان می روند. 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد برابر پیکان صف آرایی می کنند. 

انتهای پیام/ 

غیبت سید جلال حسینی مقابل پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.