پایان ده روز جهاد در مناطق محروم دهلران

گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر پس از 10 روز فعالیت در روستای بردی از توابع شهرستان دهلران امروز به اسلامشهر بازمی گردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اسلامشهر  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت: این گروه 80 نفره به سرپرستی رضا شفیعی مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ده روز پیش به منظور خدمات رسانی به مردم محروم روستاهای بخش زرین آباد از توابع شهرستان مرزی دهلران فعالیت خود را آغاز کردند .

شفیعی گفت: یکی از اهداف بسیج محرومیت زدایی و کمک به رفع مشکلات مردم است که دراین راستا بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامشهر بصورت داوطلبانه دراین اردوی جهادی شرکت کردند.

وی افزود: در این مدت، اقداماتی از قبیل تعمیر و بازسازی مدرسه اشرفی اصفهانی و دوازده فروردین، ساخت یک منزل مسکونی برای یک خانواده نیازمند مسکن، ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای دو منزل فاقد سرویس و حمام انجام گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اسلامشهر بیان کرد:این گروه با اقلامی به ارزش 21 میلیون تومان شامل: موادغذایی و خوراکی ، مواد شوینده و بهداشتی، لوازم‌التحریر، لباس، بسته‌های فرهنگی، ابزار و وسایل موردنیاز جهت عمران و بازسازی و آبادانی خانه‌ها، مدارس و مساجد به این منطقه محروم خدمت‌رسانی کردند.

وی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی-مذهبی، آماده‌سازی لوازم مدرسه برای 250 دانش‌آموز ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان این روستا، تهیه بسته‌های غذایی ضروری و مواد بهداشتی و ملزومات منزل برای خانواده ازجمله برنامه های این گروه جهادی بود.

انتهای پیام/ج

پایان فعالیت جهادی دانشجویان در زرین آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.