دلیری مطرح کرد:

آخرین جزییات فروش اموال تملیکی در دولت یازدهم

رئیس سازمان اموال تملیکی از فروش اموال منقول و غیرمنقول در دولت یازدهم خبرداد و گفت: درمجموع این فروش 1300 میلیارد تومان بوده است.

آخرین جزییات فروش اموال تملیکی در دولت یازدهمبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امین دلیری درنشست خبری صبح امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی مسئولیت تعیین تکلیف اموال را دارد و قانون هم دراین رابطه بسیار محکم و قوی عمل می کند.

 رییس سازمان جمع آوری اموال تملیکی گفت:در مجموع فروش اموال منقول و غیرمنقول در دولت دهم ٥٦٣٧معادل میلیارد ریال و در دولت یازدهم ١٣٠٥١معادل میلیارد ریال بوده است.

دلیری افزود: فروش کالاهای قاچاق در دولت یازدهم نسبت به دهم ٤٧.٨ درصد رشد داشته و کالای متروکه نیز ٣٣٢.٤ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد:در بخش کالاهای استردادی، اعاده ای و انهدامی نیز رشد را تجربه کردیم که بر این اساس در حوزه کالاهای استردادی که فرد برائت داشته در دولت دهم ١٠٦٣معادل میلیارد ریال بوده که در دولت یازدهم به ٧٧٥٧ میلیارد ریال رسیده است که ٦٣٠ درصد رشد نشان می دهد.

دلیری با اشاره به اینکه ۹۰ درصد فساد در مفقود شدن اطلاعات کالایی با راه اندازی سامانه جامع اموال تملیکی لز بین می رود،تصریح کرد: در شاخص های کیفی، اصلاح ساختار تشکیلاتی را داشتیم. مجوزهایی از سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع انسانی و حفاظت از اموال و انبار اخذ کرده و این سامانه را راه اندازی کرده ایم که با حضور گمرک، تعزیرات، سازمان بنادر و قوه قضاییه، سازمان مالیاتی و سایر دستگاهها در حال کار است.

انتهای پیام/

رشد ۱۱۲ درصدی فروش اموال منقول در دولت یازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار