کشف 74 کیلوگرم موادمخدر در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله 74 کیلویی تریاک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله ۷۴ کیلویی تریاک خبر داد و گفت: دو قاچاقچی غیر بومی در این ارتباط دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان به دنبال دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر، موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی گسترده مشخص شد 2 فرد قاچاقچی در زمینه تهیه و حمل مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان کرمانشاه فعالیت دارند، لذا عوامل اداره عملیات ویژه این پلیس با تعقیب و مراقبت‌های ویژه، زمان انتقال محموله را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سه اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی مقام قضائی به مبادی ورودی شهر کرمانشاه اعزام و مستقر شدند که در نهایت کامیون مذکور وارد حوزه استحفاظی استان شده و در عملیاتی ضربتی متوقف شد.

مرزبانی با اشاره به دستگیری دو متهم غیربومی در این ارتباط، گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مقدار ۷۴ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که در کارتون‌های حاوی سینک توالت جاسازی شده بود، کشف شد.

وی افزود: افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.
 
انتهای پیام/پ
 

کشف مواد مخدر در کرمانشاه

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار