خودکشی؛ تنها راه نجات کهنه‌سربازان آمریکایی

تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد آمار خودکشی در میان کهنه سربازان این کشور به علت انزوای اجتماعی و عدم دسترسی به خدمات درمانی رو به افزایش است.

خودکشی؛ تنها راه نجات کهنه‌سربازان آمریکایی از گرداب مشکلاتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، این نخستین بار است که سازمان امور کهنه سربازان آمریکا آمارهای رسمی در مورد خودکشی کهنه سربازان را منتشر می کند. آمارها نشان می دهد تا سال 2014 ایالت های مونتانا، یوتا، نوادا و نیومکزیکو بیشترین میزان خودکشی کهنه سربازان را داشته اند. افراد ساکن در این مناطق مجبورند برای رسیدن به نزدیکترین مرکز پزشکی امور کهنه سربازان مسافت طولانی 70 مایل یا بیشتر را طی کنند.

میزان خودکشی در این چهار ایالت در حدود بیش از 60 نفر در هر 100 هزار نفر است که به مراتب بیشتر از میزان خودکشی 39 نفر در هر 100 هزار نفر در کل کشور است.

دیگر ایالت هایی که میزان بالای خودکشی کهنه سربازان را دارند ویرجینیا، اوکلاهما و کنتاکی است که میزان مصرف داروهای حاوی ماده مخدر در آنها بالاتر است. بررسی های سال گذشته سازمان امور کهنه سربازان نشان داد کهنه سربازانی که میزان بیشتری از داروهای مسکن حاوی ماده مخدر را مصرف می کنند نسبت به افرادی که میزان کمتری داروهای مسکن دریافت می کنند دو برابر بیشتر خودکشی می کنند.

همچنین میزان خودکشی در میان کهنه سربازان مرد در مقایسه با مردان غیرنظامی ، 19 درصد بالاتر است.

کهنه سربازان 50 سال یا بالاتر بیشترین آمار خودکشی در میان نظامیان - تقریبا 65 درصد- را به خود اختصاص داده اند.

 

انتهای پیام/

 

افزایش آمار خودکشی در میان کهنه‌ سربازان آمریکایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار