برومند: برخی افراد، صندلی مدیریت را برای سکوی پرتاب انتخاب می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی افراد صندلی مدیریت استقلال را تصاحب می‌کنند که فقط معروف شوند.

برومند: برخی افراد، صندلی مدیریت را برای سکوی پرتاب انتخاب می‌کنندپرویز برومند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر باره برکناری منصوریان گفت: به نظر من منصوریان نباید برکنار شود و باید بماند تا عملکردش را نشان بدهد.

او در باره اینکه برخی از پیشکسوتان به این باور رسیدند که افتخارهای استقلال از بین رفته است، گفت: وقتی هواداران خواستند منصوریان به استقلال بیاید به همین منظور در این باره نیز باشگاه باید تصمیم‌گیری درستی کند.

برومند افزود: با برکناری مربی از اول تا آخر مخالف هستم. باید به مربی‌ای که از اول برای هر تیمی انتخاب می‌شود، فرصت بدهند و به او اطمینان کنند.

مربی سابق دروازه بان های استقلال در باره اینکه استقلالی‌ها با برکناری افتخاری موافق هستند و نظر شما چیست، افزود: موافقم و معتقدم این مسئله باید حل شود. اصلاً افتخاری چه رزومه‌ای دارد و چه کار کرده است ؟مدیریت باشگاه باید بداند چه اشتباهی را مرتکب شده است .فرصت 2 بازی برای چه؟ به نظر یک سری افراد بچه‌گانه فکر می‌کنند و به نظر آنها مگر استقلال تیم لیگ 3است که چنین مدیری برایش انتخاب کرده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: استقلال شأن و جایگاه دارد و باید بدانند هر کسی نمی‌تواند به استقلال بیاید. افرادی باید به استقلال بیایند که نام این باشگاه را بالاتر ببرند.باشگاه استقلال پیشکسوتان زیادی دارد که آنها می‌توانند در رأس مدیریت قرار گیرند.

برومند بیان کرد:باشگاه استقلال نباید جایگاه کسانی شود که این باشگاه برایشان سکوی پرتاب شود و به نوعی معروف شوند. افرادی ‌باید به این باشگاه بیایند که برای این باشگاه کار کنند و دنبال منفعت نباشند اما نظاره گر هستیم که بعضی افرادصندلی مدیریت استقلال را تصاحب می‌کنند که فقط معروف شوند.

انتهای پیام/

صحبت های برومند در خصوص وضعیت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار