هندبالیست‌های دهدشت برسکوی سوم کشور

تیم فراز بام خائیز دهدشت موفق به کسب مقام سوم هندبال جوانان کشور شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  دراین رقابت‌ها که به میزبانی استان خراسان جنوبی وشهر قاینات با شرکت ٢٠ تیم کارخود را آغاز کرد، فلاورجحان اصفهان و قاینات خراسان جنوبی به ترتیب اول و دوم شدند.

مسابقات هندبال قهرمانی جوانان کشور جمعه ٢۴ شهریور جاری درچهار گروه پنج تیمی به صورت دوره‌ای دردو سالن غدیر وپیام نور آغاز شد.

دو تیم شایسته استان کهگیلویه وبویراحمد یعنی فرازبام خائیز دهدشت و نفت وگاز گچساران درگرو‌های cو D این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم فرازبام درمرحله گروهی باتیم‌های قاینات میزبان مسابقات، پیشگامان یزد، هیئت هندبال مراغه و بیمه ایرانشهر هم گروه شد که در ادامه این تیم موفق شد هرسه حریف خود را با اقتدار پشت سربگذارد و به عنوان سرگروه به جمع هشت تیم مرحله ١ / ٨ راه یابد.

دیگر تیم استان نفت وگاز گچساران هم صعود خود را قطعی کرد که دراین مرحله تیم نفت و گازحریف فلاورجان اصفهان شد و بازی را نتیجه ٣۵ - ٢٧ به حریف واگذار واز دور مسابقات کنار رفت.

تیم فرازبام به مصاف هیئت هندبال تبریز رفت و دریک بازی زیبا حریف پرقدرت خود را با نتیجه ٣٢ -٢٣ از پیش رو برداشت و گام به مرحله نهایی گذاشت.

دراین مرحله تیم فراز بام خائیز دهدشت دریک بازی نزدیک وبا همه شایستگی با اختلاف ٣ گل (۳۰ بر ٢٧) نتیجه را به تیم با تجربه فلاورجان اصفهان واگذار و از رسیدن به فینال مسابقات باز ماند این درحالیست که تیم فلاروجان درمحله ١ / ٨ هم موفق شد با شکست دادن دیگرنماینده استان یعنی نفت وگاز پا به این مرحله پا بگذارد.

تیم شایسته وجوان فرازبام برای کسب سکوی سوم به مصاف فولاد سپاهان دیگرنماینده اصفهان رفت که به علت تخلف انظباطی این تیم از دور مسابقات کنار گذاشته شد و سکوی سوم جوانان هندبال کشور به تیم جوانان فراز بام خائیز دهدشت رسید.

 

انتهای پیام/ش

موفقیت هندبالیست‌های دهدشت  در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.