جان باختن ۳ مسافر در دریای مازندران

۳ مسافر تهرانی و مشهدی سه روز گذشته حین شنا در دریا در سواحل شهرستان‌های رامسر و محمودآباد غرق شدند و جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد، دو شهروند تهرانی و یک شهروند مشهدی سه  روز گذشته حین شنا در دریا در سواحل شهرستان‌های رامسر و محمودآباد به علت آشنایی نداشتن به فنون شنا جان باختند.


براساس این گزارش ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه روز چهار شنبه ۲۲ شهریورماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در پلاژ افتخاری کتالم رامسر، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.


ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، فردی به نام رضا – ر. ۱۷ ساله اهل تهران به علت عدم آشنایی به فنون شنا در خارج از طرح ساماندهی دریا غرق شد.


در همین ارتباط در ساعت ۲۱ و ۳۸ دقیقه روز چهارشنبه گذشته فردی به نام رضا – ک. ۴۰ ساله اهل مشهد حین شنا در سواحل دریای شهرستان محمودآباد به علت عدم آشنایی به فنون شنا در خارج از طرح ساماندهی دریا غرق شد.


براساس این گزارش، در ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه روز جمعه ۲۴ شهریورماه نیز فردی در ساحل خیابان آزادی شهرستان محمودآباد غرق شد.


ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوانی ۱۸ ساله به نام محمد- ک. اهل و ساکن تهران در خارج از طرح دریا غرق شد.


با توجه به هشدار جدی پلیس و ناجیان غریق به شهروندان و مسافران در خصوص عدم شنا در مناطق ممنوعه و خارج از طرح دریا، باز شاهد حضور برخی افراد ناآگاه در این مناطق هستیم که لازم است، مسافران و شهروندان برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار به هشدار‌های پلیس و ناجیان غریق توجه کنند.


انتهای پیام/آ


۳ غریق در دریای مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار