نیازمندی 260 دانش آموز دهگلانی به پوشاک و لوازم التحریر

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دهگلان گفت: مهم‌ترین نیاز ۲۶۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت این شهرستان "پوشاک و لوازم‌التحریر" است.

 انور خالدیان مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دهگلاندر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ با اشاره به اینکه 260 دانش‌آموز بی‌بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش امداد این شهرستان هستند گفت: مهم‌ترین نیاز این دانش‌آموزان «پوشاک و لوازم‌التحریر» است.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در سه مرحله خبر داد وافزود: نخستین مرحله این جشن از 23 شهریورماه در سطح شهر، امداد و ایست و بازرسی دهگلان-سنندج آغاز شده و پایگاه‌های ثابت و سیار آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دهگلان بیان کرد: تا زمان بازگشایی مدارس باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مصلاهای نماز جمعه شهر و روستاها همچنان ادامه داشته و مرحله سوم نیز در روز 19 مهرماه در تمام مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با همت مردم خیرخواه و خداجوی این شهرستان بتوانیم از کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها 700 میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در بین دانش‌آموزان توزیع کنیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه برخی از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد، هم‌اکنون در مدارج بالای تحصیلی مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: پیشرفت این دانش‌آموزان مستعد نشان می‌دهد که در صورت توجه به این قشر تلاشگر، می‌توان انتظار داشت که نخبگان علمی کشف و تربیت شوند.

انتهای پیام/ م ح

پیش بینی دریافت 700 میلون ریال کمک به دانش آموزان بی بضاعت دهگلانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.