بازنشستگان ناجا گنجینه‌های ارزشمند عرصه امنیت

بازنشستگان نیروی انتظامی سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ارزشمند عرصه نظم و امنیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ یارعلی نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در نشست با جمعی از بازنشستگان انتظامی استان، با اشاره به اینکه بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند نیروی انتظامی هستند، گفت: استفاده از تجارب آنان برای پلیس در کسب موفقیت‌ها بسیار کارگشا خواهد بود.


وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات بازنشستگان، افزود: برنامه ریزی جهت رفع مشکلات و دغدغه‌ها، افزایش کمی و کیفی سطح زندگی، حمایت مادی و معنوی و حفظ و ارتقاء سلامت و کرامت بازنشستگان همواره یکی از اولویت‌های ناجا بوده است.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون زحمات پیشکسوتان است، گفت: امروزه تلاش ناجا بر این است تا این امنیت را با تلاش و مجاهدت حفظ کند و آن را ارتقا بخشد.


سرهنگ نیازی افزود: بازنشستگان به عنوان گنجینه پربار تجربه و دانش هستند و خدمات ارزنده این عزیزان در طول خدمت باعث اندوختن تجارب زیادی شده که شایسته است کارکنان جوان از این تجارب بهره مندی لازم و اثرگذار را داشته باشند.


وی گفت: بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشور عزیزمان گذرانده و در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، خالصانه تلاش کرده اند.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از بازنشستگان پلیس به عنوان سند افتخار ناجا و میراث داران امنیت جامعه یاد کرد و گفت: باید از تجارب و اندوخته‌های این عزیزان در اعتلای منزلت سازمانی و تحقق اهداف ماموریتی استفاده کرد.


سرهنگ نیازی افزود:پیشکسوتان نیروی انتظامی عمر و جوانی خود را صرف کار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند و توجه به بازنشستگان مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان این نیرو خواهد بود.


انتهای پیام/آ


بازنشستگان پلیس سند افتخار ناجا هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار