نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

حاشیه‌سازان در مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد سنگ‌اندازی نکنند

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه‌سازان و اختلاف‌افکنان مسیر توسعه همه‌جانبه استان را کند نکنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلام‌محمد زارعی در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسئولیتها در نظام جز فلسفه خدمتگذاری هیچ اراده‌ای در آن متصور نیست.

وی با بیان اینکه مهم بودن و مفید بودن دو رویکرد گرفتن مسئولیت است, بیان کرد: مسئولیت در نظام بیشتر رویکرد مفید بودن برای خدمت به مردم است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تصمیم دارد با هماهنگی و تلاش سهم خود را در مفید بودن دنبال کند و در 4 ساله گذشته با این همدلی شاهد پیشرفت و ارتقاء شاخص‌های توسعه در استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اساس کار نمایندگان استان دوری از حاشیه‌ها و خدمت به مردم بوده است, ابراز کرد: در دوران سید موسی خادمی این هماهنگی فهم مشترکی را ایجاد کرد.

زارعی با بیان اینکه به دلیل انسجام و تعامل نمایندگان و تعامل دو طرفه دولت و مجلس شاهد رشد و پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف هستیم، افزود: به طور حتم در 4 سال آینده شاهد پیشرفت بیش‌ازپیش استان هستیم و باید بدون حاشیه‌سازی و اختلاف افکنی به دنبال خدمت به مردم باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید دارای تجارب ارزنده‌ای بوده و یک ظرفیت خوب برای توسعه استان است و امیدوارم همه با وحدت و برادری به استاندار جدید کمک کنند و هرگونه حاشیه‌سازی سبب ضرر مردم می‌شود، افزود: با حضور احمدعلی احمدی راه توسعه استان هموار بوده و امیدواریم برخی دنبال حاشیه‌سازی نباشند.

 

انتهای پیام/ش

پیشرفت و ارتقاء شاخص‌های توسعه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.