چهارمحال و بختیاری:

استان برتر در ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران

اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری استان برتر در برگزاری ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران شد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران، اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری به عنوان استان برتر در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران شب گذشته جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و رئیس سابق سازمان محیط زیست در مجموعه فرهنگی هنری آسمان در تهران برگزار گردید.

در این آیین از برنامه سازان برتر تلویزیونی، برنامه سازان برتر تلویزیونی، برگزیدگان بخش های تجسمی و صنایع و محیط بان برتر نیز تجلیل به عمل آمد.

چهارمحال و بختیاری، اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان، استان‌های برتر در برگزاری هر چه بهتر جشنواره بودند. 

ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران همزمان با سراسر کشور و با هدف فرهنگ سازی و حفاظت از محیط زیست، از ۱۸ تا ۲۴ شهریورماه جاری به مدت یک هفته و به صورت متمرکز در هشت نقطه از چهارمحال و بختیاری از جمله پارک تهلیجان شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار